این کارگران شیرینی پزی قصد کشتن مردم را داشتند + فیلم
حجم ویدیو: 7.94M | مدت زمان ویدیو: 00:01:04

کارگران شیرینی پزی اقدامات بسیار غیر بهداشتی را در تهیه محصولات خود انجام دادند که با انزجار مردم همراه شد.

به گزارش رکنا، اگر شما هم از جمله کسانی هستید که عاشق خوردن راسک (نوعی شیرینی محلی در هند) با چایی در بعدازظهر هستید با خواندن این مطلب شاید کمی محتاط‌تر عمل کنید. به تازگی ویدئویی که گروهی از کارگران یک شیرینی پزی را نشان می‌دهد به ویدئویی داغ تبدیل شده است. در این ویدئو مشاهده می‌شود کارگران در حالی که نزدیک به یکدیگر روی زمین نشسته اند پای خود را روی تعدادی راسک که در قفسه‌های مخصوص چیده شده اند قرار می‌دهند.

لیسیدن راسک ها توسط کارگران شیرینی پزی

در صحنه‌ای از این ویدئو مشاهده می‌شود یکی از کارگرانی که راسک را در داخل پاکت‌های نایلونی قرار می‌دهد ابتدا اقدام به لیسیدن آن‌ها می‌کند. این ویدئو نشان می‌دهد که این کارگران چطور به صورت عامدانه دست به این اقدام می‌زنند. این ویدئو پس از انتشار در یک پیج اینستاگرام مورد توجه کاربران قرار گرفت و تبدیل به ویدئویی داغ شد. این ویدئو از زمان انتشار تاکنون بیش از ۳۶ هزار بیننده داشته است.

بسیاری از کاربران با دیدن این ویدئو، انزجار خود را از اقدام مشمئزکننده و غیربهداشتی این کارگران ابراز کردند. یکی از کاربران در کامنتی خطاب به این کارگران نوشت: "خجالت آور است. آیا حاضرید این شیرینی را به خانواده خود بدهید؟" کاربر دیگر نوشت: "این همان دلیلی است که این افراد در اینجا کار می‌کنند. اگر این افراد به غذا (نعمت) احترام می‌گذاشتند مطمئنا شرایط بهتری داشتند."

کدخبر: 725705 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟