جراحی شدن مهرآوران در خواب مصنوعی کرونایی / دعایش کنید

به گزارش رکنا، عزت الله مهرآوران هنرمند پیشکسوت کشورمان، روز گذشته تحت عمل جراحی قرار گرفت.

عزت الله مهرآوران هنرمند پیشکسوت کشورمان از هفته گذشته  به دلیل  بیماری کرونا در بیمارستان بستری شد، خانواده این هنرمند در این باره نوشتند: « دوستان عزیز آقای مهرآوران امروز عصر تحت یک عمل جراحی قرار گرفتند تا با گذاشتن یک لوله در گلوی وی کمی وضعیت تنفسی ایشان بهبود بخشند. هنوز شرایط بحرانی را پشت سر نگذاشتند، ولی به امید خدا در روزهای آینده با دعای خیر شما عزیزان و تلاش پزشکان و پرستاران  حال ایشان در مسیر بهبودی قرار گیرد.»

فرزند عزت الله مهرآوران: وضعیت پدرم پایدار است/ شایعه درست نکنیم!

فرزند «عزت الله مهرآوران» گفت: پدر همان وضعیت قبل را دارند اما امروز صبح که با بیمارستان تماس گرفتیم به ما گفتند که وضعیت شان پایدار است.

«هژیر مهرآوران» فرزند «عزت الله مهرآوران»  درباره آخرین وضعیت پدر خود گفت: پدر همان وضعیت قبل را دارند اما امروز صبح که با بیمارستان تماس گرفتیم به ما گفتند که وضعیت شان پایدار است. یعنی فشارشان خوب است و اکسیژن شان بالای ۹۰ است.

وی افزود: طی عمل جراحی لوله ای که از دهان وارد ریه شده بود را درآوردند و از طریق نای وارد کردند به خاطر اینکه به حنجره شان آسیب کمتری بخورد و هم به این دلیل که فاصله اکسیژن رسانی کمتر شود و اکسیژن بیشتری به ریه برسد.

وی افزود: الان فقط مسئله آسیب خیلی شدیدی است که ویروس به ریه زده است و این آسیب بالای ۹۰ درصد است و امیدواریم پدر دوام بیاورند و در یک روند کند ریه خودش را ترمیم کند.

مهرآوران ادامه داد: الان هم حالت نیمه هوشیار و خواب دارند و کاملا هوشیار نیستند. همچنان در خواب مصنوعی هستند منتهی با یک مرحله پایین تر.

وی در ادامه نیز بیان داشت: پزشکان بر عکس چند روز قبل که خیلی نا امیدمان کرده بودند امروز خیلی نا امیدمان نمی کنند و به نظر می آید شرایط مقداری از حالت بحرانی گذشته و هنوز نمی شود گفت که می شود یک نفس راحت کشید.

مهرآوران عنوان داشت: پدرم هیچ بیماری زمینه ای خاصی نداشتند و کمی قندشان بالا بود که با قرص و پرهیز غذایی کنترل می شد و از مردم می خواهم که پدرم را دعا کنند تا حالشان زودتر خوب شود.

کدخبر: 725456 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟