انفجار مهیب در زنجان + عکس تلخ از خانه های خراب شده

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان گفت: انفجار ناشی از تزریق سوخت گاز مایع "ال پی جی" به خودرو شخصی در پارکینگ منزل به ۱۲ منزل مسکونی اطراف خسارت وارد کرد.

به گزارش رکنا، ابوالفضل رستمی، روز پنجشنبه افزود: این حادثه شامگاه چهارشنبه /هفتم مهر/ همزمان با روز آتشنشانی و ایمنی، در کوی خرداد شهرک نانوایان شهر زنجان رخ داد که بر اثر شدت انفجار شیشه های درب و پنجره، درب های ورودی و بخشی از اثاثیه این تعداد منزل مسکونی، آسیب دید.

انفجار هولناک گاز در خانه مسکونی زنجان

وی اظهار داشت: در این حادثه به سه دستگاه خودروی سواری و یک دستگاه موتورسیکلت خسارت وارد شد و صاحب خودرو و همچنین یک نفر از همسایه ها نیز که دچار مصدومیت شده بودند از سوی آتشنشانان به عوامل اورژانس تحویل شدند که پس از اقدامات پیش بیمارستانی برای ادامه درمان به بیمارستان آیت الله موسوی، انتقال یافتند.

رستمی با بیان اینکه شدت انفجار به حدی بود که موجب ترس و وحشت ساکنان منازل مسکونی اطراف محل حادثه شده و دیوار پارکینگ این منزل مسکونی ۲ طبقه را نیز تخریب کرده بود، تصریح کرد: با اعلام موضوع این حادثه، بلافاصله ۳ اکیپ اطفای حریق و امداد و نجات با سه دستگاه خودروی سنگین و سبک از ایستگاه های ۲ و ۶ به محل اعزام شدند که علت انفجار نیز از سوی کارشناسان این سازمان در دست بررسی است.

کدخبر: 725449 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟