۸۰ درصد زندانیان واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند

 محمدمهدی حاج‌محمدی رئیس سازمان زندان‌ها طی بازدید سرزده  بصورت رودررو با مددجویان این مرکز دیدار و به گفتگو نشست.

به گزارش رکنا به نقل از  پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور، وی در حاشیه این بازدید شبانه  در ارتباط با اتفاقات اخیر زندان اوین گفت: ضمن لزوم رعایت حقوق و حرمت زندانیان، فراموش نکنیم برخی زندانیان آسایش یک شهر را برهم زده اند و برخی از آن‌ها را خانواده هایشان نیز نگهداری نمی‌کنند. به همین خاطر می‌گویم زندانبانان گاهی مهربانتر از پدر و مادر آن‌ها هستند.

وی افزود: اتفاقات اخیر نباید ارزش و اهمیت زحمات و مجاهدت‌های زندانبانان که اختیاراً خود را برای مراقبت و نگهداری بزهکاران زندانی کرده اند، کمرنگ کند.

حاج محمدی گفت: زندان محفل یا مجلس فرهیختگان نیست که البته گاهی ما در برخی پارلمان‌های دنیا که جمع فرهیختگان است، شاهد درگیری‌های خیره کننده هستیم. حتماً هم حفظ حرمت و حقوق زندانیان و هم حفظ شان بازدارندگی و ارعابی زندان را مهم می‌دانیم. باید همه مراقب باشیم فریب طراحی دشمن را نخوریم و در زمین او بازی نکنیم.

حاج‌محمدی با اشاره به اینکه تاکنون ۸۰ درصد از زندانیان حاضر در زندان، حداقل دوز اول واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند گفت: نظام ما نسبت به سلامتی زندانیان حساس است و واکسیناسیون گسترده آنان قبل از دیگران گواه روشنی بر این ادعاست.

کدخبر: 717840 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟