خداداد بابامیری به شهادت رسید / کرونا به این فداکار ایلامی رحم نکرد

 شهید  جهاندار رستم خانی پرستار مدافع سلامت حوزه‌ درمان ایلام به علت ابتلا به ویروس کرونا به خیل شهدای مدافع سلامت پیوست و آسمانی شد.

به گزارش رکنا، شهید خداداد بابامیری، ششمین شهید مدافع سلامت کادر بهداشت و درمان استان ایلام  است که در بیمارستان شهید مصطفی خمینی(ره) از ابتدای شیوع کرونا تا زمان شهادت در خدمت به بیماران کرونایی و در بخش ویژه بستری‌های این ویروس در حال انجام خدمت بوده است.

 ششمین شهید مدافع سلامت ایلام آسمانی شد

محمد کریمیان  با اعلام خبر شهادت شهید سلامت  جهاندار رستم خانی اظهار داشت:  این پرستار متعهد و فداکار که در ایام شیوع بیماری کرونا، دلسوزانه و مسئولانه به بیماران خدمت نمود؛ بر اثر ابتلا به این بیماری جان خود را برای خدمت به بیماران و نجات جان آنان فدا کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام  گفت: قطعاً مردم شریف استان و بیماران مبتلا به کرونا که سلامت خود را دوباره به دست می‌آورند، سلامتی خود را مدیون زحمات و تلاش‌های شایسته و ایثارگرانه عزیزانی همچون مرحوم جهاندار رستم‌خانی و دیگر شهدای مدافع سلامت خواهند بود و برای آن که شاهد اتفاقات و مرگ‌های ناشی از کرونا در استان ایلام نباشیم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به کمک کادر درمان خواهند آمد.

وی انتظار کادر درمان از مردم رعایت پروتکل‌های بهداشتی عنوان کرد و گفت: مردم ایلام بر این مسئله آگاه باشند که در حال ورود به مرحله خطر در ابتلا به کرونا هستیم و بیم آن است که ادامه این روند روزهای سیاه را برای استان رقم بزند. پس برای پیشگیری و کاهش تبعات ویروس کرونا به سلامت خود و دیگران بیندیشیم و از حضور در تجمعات، دورهمی‌ها و... بپرهیزیم.

کدخبر: 716664 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟