بلعیده شدن ماشین لوکس در زمین + عکس

راننده‌ سهل انگاری که بی توجه به علائم نصب شده به انجام تعمیرات در خیابان به مسیرش ادامه داده بود از یک گودال بزرگ سر در آورد. در حالی که علائم نصب شده در خیابان نشان از انجام تعمیرات لوله آب شهری شهری می‌داد این راننده سهل انگار با ادامه مسیر به داخل یک گودال یزرگ سقوط کرد. این علائم برای حفاظت از کارگرانی که در حال تعمیر نشت لوله آب بودند نصب شده بود.

به گزارش رکنا، این اتفاق در یکی از خیابان‌های مریلند آمریکا رخ داد. بنا به گزارش پلیس پرینس جورج کانتی این اتفاق در امتداد خیابان آسبورن و اتوبان کراین رخ داد. پس از این حادثه راننده این خودرو در حالی که دچار جراحت سطحی شده بود به بیمارستان منتقل شد. او پس از سقوط در داخل گودال و پیش از به زیر آب رفتن خودرو موفق شده بود از ماشین گرانقیمت خود خارج شود.

بنا به گفته مرکز زهکشی فاضلاب و لوله کشی آب واشنگتن بخشی از جاده به علت شکسته شدن یک لوله آب ۳۰ اینچی مسدود شده بود. ظاهرا این راننده پس از ورود به این خیابان مسدود شده مستقیما وارد گودال شده و خودرویش به زیر آب رفته بود. «لوئیز مایا»، سخنگوی این مرکز خودروی لوکس این راننده در ساعت ۴.۴۰ دقیقه بعدازظهر از داخل گودال خارج شد. این گودال بین ۸ تا ۱۲ فوت عرض داشت.

گفتنی است؛ بر اثر این حادثه به خودروی این راننده خساراتی وارد شد.

سقوط خودروی لوکس

سقوط خودروی لوکس

کدخبر: 713464 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟