زنده زنده سوختن 3 قزوینی در حادثه هولناک + عکس

به گزارش رکنا، رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی استان قزوین گفت: به دنبال تصادف خودروی سواری پرشیا با کامیون در محدوده شهرستان دانسفهان ۳ نفر از مصدومان حادثه به دلیل حریق خودروی سواری فوت کردند و ۲ سرنشین کامیون هم مصدوم شدند.

سهیل سلطانی در جمع خبرنگاران از وقوع یک سانحه تصادف منجر به فوت در استان خبر داد و اظهار داشت: به دنبال تصادف خودروی سواری پرشیا با کامیون در محدوده شهرستان دانسفهان 3 نفر از مصدومان حادثه به دلیل حریق خودرو فوت کردند و 2 نفر دیگر هم مصدوم شدند.

وی زمان ایجاد این حادثه را ساعت 3 و 45 دقیقه بامداد امروز بیان کرد و افزود: در این سانحه خطرناک خودروی سواری بعد از برخورد با کامیون واژگون می‌شود که البته به سرعت 2 دستگاه آمبولانس به همراه کارشناسان اورژانس و نیروهای امدادونجات جمعیت هلال‌احمر به محل حادثه اعزام شدند و در نهایت 5 مصدوم شناسایی شدند که راننده و سرنشین کامیون راضی به انتقال به مرکز اورژانس برای درمان سرپایی نبودند.

سلطانی ادامه داد: با این حال  3 مصدوم دیگر این حادثه با توجه به آتش‌سوزی خودرو دچار سوختگی خیلی‌شدید شدند و با وجود تلاش نیروهای اورژانس هر 3 سرنشین مصدوم خودروی سواری در محل حادثه جان باختند.

وی یادآور شد: در نهایت هم فوت‌شدگان تحویل مأموران نیروی انتظامی حاضر در صحنه حادثه شدند تا اجساد آنها بعد از طی مراحل پزشکی قانونی در اختیار خانواده آنها قرار بگیرد.

کدخبر: 712325 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟