غزال نظر همراه با مادرش کرونا گرفت / دعایشان کنید

غزال نظر بازیگر سینما و تلوزیون است. غزال نظر به همراه مادرش به کرونا مبتلا شدند. غزال نظر در قرنطینه خانگی است. غزال نظر در سریال احضار ایفای نقش کرده است. غزال نظر در سال ۱۳۸۵ با فیلم تلویزیونی «تنگنا» جلوی دوربین رفت.

غزال نظر بازیگر سینما و تلویزیون که اخیرا در سریال «احضار» ایفای نقش کرده است، مبتلا به کرونا شده و همراه با مادرش در منزل تحت درمان است.

به گزارش رکنا، او درباره شرایط جسمی‌اش گفت: چند روزی است که من و مادرم به کرونا مبتلا شدیم. فعلا در خانه هستیم و تحت نظر پزشک دارو مصرف می‌کنیم.

نظر ادامه داد: خوشبختانه من درگیری ریه ندارم اما ریه مادرم پنج درصد درگیر شده است. امیدوارم هر چه زودتر این بیماری از بین برود و آرامش و سلامتی به مردم بازگردد.

غزال نظر در سال ۱۳۸۵ با فیلم تلویزیونی «تنگنا» جلوی دوربین رفت و پس از آن در فیلم‌های «بی‌پولی» (۱۳۸۶)، «آینه شیطان» (۱۳۹۵)، «تا ده بشمار» (۱۳۹۶)، «مقیمان ناکجا» (۱۳۹۶)، «هزارتو» (لابیرنت) (۱۳۹۷)، «شین» (۱۳۹۷)، «یک آرایش ساده» (۱۳۹۹) و «قطع فوری» (۱۳۹۹) و سریال‌های «ملکاوان» (۱۳۹۸) و « احضار » (۱۳۹۹) به ایفای نقش پرداخته است.

غزال نظر

بیوگرافی غزال نظر

غزال نظر متولد اردیبهشت 1366 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است.فارغ التحصیل لیسانس رشته حقوق می باشد که فعالیت خود را با تئاتر شروع کرد سپس وارد تلویزیون شد و حالا علاوه بر حضور در سینما کار وکالت هم می کند.نام اصلی اش فاطمه بوده و تنها یک برادر دارد و پدرش سال هاست فوت کرده است.

بصورت جدی فعالیت خود را از سال 1380 وقتی تنها 14 سال داشت از تئاتر شروع کرد تا اینکه بعد از چند تجربه ، سال 1385 با فیلم تلویزیونی تنگنا جلوی دوربین رفت

در فیلم تنگا کنار بازیگرانی مشهوری چون شهاب حسینی ، سروش صحت، جعفر دهقان و نیما رئیسی تجربیات ارزشمندی بدست آورد

همکاری با شهاب حسینی

بعد از چند سال دوری از سینما و تلویزیون بخاطر تحصیلات عالیه در سال 1396 با فیلم سینمایی «مقیمان ناکجا» به نویسندگی و کارگردان شهاب حسینی دوبار به جلوی دوربین بازگشت.

از تئاتر تا هزارتو

خانم بازیگر در سال 1396 در تئاتر شهاب حسینی هم حضور داشت و در سال 1397 دوباره با این چهره محبوب در فیلم هزارتو تجربه جدیدی بدست آورد

در فیلم هزار تو بازیگرانی چون فرزاد حسنی، متین ستوده و مجتبی جباری حضور داشتند

غزال نظر در سریال ملکاوان

خانم بازیگر بعد از سال ها حضور موفق در تئاتر و بخصوص در سینما اولین بار در سال 1398 با سریال ملکاوان از شبکه ای فیلم بازی در تلویزیون را تجربه کرد

نازنین فراهانی ،کمند امیر سلیمانی و داریوش فرهنگ از جمله بازیگران این مجموعه است

ازدواج

غزال نظر هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد.

شغل دوم

خانم بازیگر با نام اصلی فاطمه نظر در چند سال اخیر ترافیک کاری چشمگیری داشته و حالا در قامت وکیل پایه یک دادگستری ، کار مشاوره حقوقی نیز انجام می دهد.

بیوگرافی غزال نظر ghazal nazar و شباهت به نیکول کیدمن با عکس

غزال نظر

نیکول کیدمن ایرانی !

سبک پوشش و استایل این بانوی بازیگر می تواند در آینده او را به گزینه مناسبی برای فعالیت در تبلیغات و تیزرهای برندهای مختلف تبدیل کند

او از نظر قیافه شباهت هایی به نیکول کیدمن بازیگر آمریکایی دارد.

در سریال احضار

غزال نظر فروردین 1400 با سریال احضار در ماه رمضان با نقش رها بعد از دو سال دوری از تلویزیونی به این قاب بازگشت

فراغت با ورزش

غزاله نظر اوقات فراغت خود را با ورزش سنگ ‌نوردی داخل سالن و پدل (ورزش ترکیبی تنیس ، بدمینتون و اسکول) پر می کند.

کدخبر: 712241 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟