مراسم هفتم شهید محمدهادی امینی فردا در تهران برگزار می شود

مراسم هفتم شهید محمدهادی امینی که سحرگاه چهارشنبه 13 مرداد امسال به فیض شهادت نایل شده بود با رعایت همه شیوه‌نامه‌های بهداشتی عصر پنجشنبه 21 مرداد سال جاری در تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش رکنا، این مراسم از ساعت ۱۸ بر سر مزار آن شهید والامقام واقع در قطعه ۵۰ بهشت زهرا(س) با تلاوتی آیاتی از کلام الله مجید توسط قاری بین المللی قرآن کریم استاد حاج مهدی عادلی آغاز شده و با بیانات حجت‌الاسلام والمسلمین حاج مجید شیرازی و همچنین مرثیه سرایی توسط مداح اهل بیت(ع) کربلایی سید علی قادری ادامه خواهد یافت.

در انتهای مراسم نیز وصیت‌نامه شهید برای حاضران خوانده خواهد شد و پس از آن شرکت‌کنندگان در مراسم جهت قرائت فاتحه و تجدید پیمان با شهدای گرانقدر انقلاب بالاخص شهید ولایتمدار محمدهادی امینی بر سر مزار ایشان حضور خواهند یافت

لازم به ذکر است گروه دمام‌زنی بسیج مسجد حضرت علی ابن الحسین(ع) نیز در حین برگزاری مراسم، به اجرا خواهد پرداخت.

بسیجی پاسدار محمد هادی امینی در تاریخ ۱۴۰۰/۵/۱۲ در حین آموزش دچار حادثه شده و به دلیل خونریزی زیاد ناشی از اصابت گلوله پس از بی نتیجه ماندن تلاش های پزشکان برای مداوا و احیای وی، سحرگاه ۱۴۰۰/۵/۱۳ به شهادت رسیده است.

گفتنی است عموی ایشان نیز (شهید مسعود امینی) از شهدای درگیری با حزب کموله بوده که پس از شکنجه‌های فراوان توسط اعضای این حزب، به شهادت رسیده و پیکر مطهرش در قطعه ۲۶ بهشت زهرا(س) مدفون است.

کدخبر: 711849 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟