حادثه برای فیلمبردار عروسی + فیلم
حجم ویدیو: 4.34M | مدت زمان ویدیو: 00:00:34

فیلمبردار عروسی در حین فیلمبرداری از مراسم عروسی ناگهان به داخل حوض سقوط کرد.

 

به گزارش رکنا، روز عروسی یکی از بهترین روز‌های زندگی هر فردی به شمار می‌رود و افراد سعی می‌کنند تا مراسم این روز را به یکی از خاطره انگیزترین اتفاقات زندگی خود تبدیل کنند. اما همیشه این مراسم آن طور که برنامه ریزی شده پیش نمی‌رود و اتفاقی غیرمنتظره مراسم را تحت شعاع قرار می‌دهد، مانند اتفاقی که برای فیلمبردار یک جشن عروسی در هند رخ داد.

سقوط فیلمبردار عروسی در حوض آب

در حالی که عروس و داماد جوان دست در دست هم در حال ترک محل انجام تشریفات سنتی جشن عروسی خود بودند ناگهان در مقابل چشمان آن‌ها و مهمانان عروسی، فیلمبردار به داخل حوض سقوط کرد. در ویدئویی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده در حرکت اسلوموشن مشاهده می‌شود که فیلمبردار در حالی که بر لبه حوض بزرگ ایستاده و مشغول تهیه عکس است ناگهان به داخل آب سقوط می‌کند. همکار او که در نزدیکی محل حادثه حضور داشت لحظه خروج وی از داخل آب را ثبت کرد. خوشبختانه در این حادثه این فیلمبردار دچار جراحت جدی نشد.

گفتنی است؛ وقوع این حادثه و سقوط فیلمبردار این جشن عروسی به داخل آب در حالی خبرساز می‌شود که چند روز پیش نیز وقوع اتفاقی مشابه در یک جشن عروسی در ترکیه خبرساز شده بود. در ویدئویی که در شبکه‌های مجازی منتشر و تبدیل به ویدئویی داغ شده بود عروس جوان در اقدامی عجیب این فیمبردار به همراه داماد را به داخل آب یک برکه پرتاب کرد.

کدخبر: 711777 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟