این مرد قرار بود بمیرد + فیلم هیجان انگیز از لحظه زنده ماندن
حجم ویدیو: 4.19M | مدت زمان ویدیو: 00:00:33

یک مسافر در دریا غرق شد. جالب است که او پس از 2 شبانه روز زنده ماند.

به گزارش رکنا ، در اتفاقی باورنکردنی مردی که پس از غرق شدن یک کشتی باری در وسط دریا سرگردان شده بود پس از ۴۹ ساعت زنده پیدا شد. این اتفاق پس از آن رخ داد که این کشتی در سواحل نزدیک لیبریا غرق شد. بنا به گزارش رسانه‌های محلی ۱۱ تن از سرنشینان این کشتی نجات یافته و ۱۷ نفر دیگر همچنان مفقود هستند.

نجات مسافر غرق شده پس از 2 روز

این مرد که هویتش اعلام نشده در حالی که با کمک جلیقه نجات توانسته بود خود را روی آب نگه دارد پس از گذشت بیش از ۲ روز نجات پیدا کرد. پس از غرق شدن این کشتی، این مرد توسط گارد ساحلی لیبریا و سازمان حفاظت دریایی نجات یافت. کشتی باری نیکو ایوانکا در تاریخ ۱۷ جولای «مونروویا»، پایتخت لیبریا را به مقصد بندری دیگر در این کشور با وجود عدم رعایت الزامات اولیه ایمنی ترک کرده بود.

نجات 11 سرنشین کشتی غرق شده

بعدازظهر همان روز سیگنال‌های خطر و کمک رسانی توسط خدمه کشتی دریافت شد. با این حال این کشتی تا رسیدن کمک تا حد زیادی غرق شده بود. طبق آمار رسمی ۱۹ نفر در کشتی حضور داشتند. «یوجین ناگبه»، سخنگوی اداره دریایی لیبریا گفت که ۱۱ نفر در مدت ۳۶ ساعت پس از ارسال سیگنال اضطراری نجات یافتند.

جارلیوا تونپو، معاون وزیر اطلاعات لیبریا به رویترز گفت که تعداد دقیق سرنشینان نیکو ایوانکا مشخص نیست. او در این باره گفت: «این کشتی مجوز حمل مسافر را نداشت با این حال مسافران زیادی در کشتی حضور داشتند. در تحقیقات روز‌های آینده مشخص خواهد شد که دقیقا چه تعدادی در کشتی حضور داشتند.» گفتنی است؛ مالک کشتی بعدازظهر روز یکشنبه بازداشت شد.

کدخبر: 709731 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟