چپ کردن آمبولانسی که بیماری را نجات داده بود + عکس

رئیس سازمان اورژانس یزد گفت: آمبولانس سازمان اورژانس استان یزد در شهرستان خاتم، هنگام بازگشت از ماموریت اعزامی واژگون شد و 2 مصدوم بر جای گذاشت.

 احمد دهقان در جمع خبرنگاران حوزه سلامت رسانه های استان یزد اظهار کرد: ساعت ۲:۳۱ بامداد سه شنبه ۱۲ مرداد ماه، آمبولانس پایگاه سازمان اورژانس چاهک در شهرستان خاتم دچار حادثه شد .

به گزارش رکنا، وی با بیان اینکه کد آمبولانس چاهک در مسیر بازگشت از بیمارستان و در فاصله ۱۰ کیلومتری پایگاه واژگون شده افزود: 2تن از پرسنل سازمان اورژانس در این سانحه آسیب جزئی دیده اند.

واژگونی آمبولانس پس از ماموریت

رئیس سازمان اورژانس یزد ادامه داد: حسن محمودی و محمد براتی، تکنسین های اورژانسی هستند که در این حادثه از ناحیه گردن و ستون فقرات آسیب دیده اند که خوشبختانه آسیب وارده به این عزیزان شدید نیست و هم اکنون بستری تحت نظر اورژانس هستند.

به گفته دهقان، کد آمبولانس چاهک برای امداد رسانی به ماموریت عقرب گزیدگی اعزام شده بود و این حادثه پس از انتقال بیمار به بیمارستان آیت الله خاتمی و در مسیر بازگشت به پایگاه رخ داده است.

به گزارش فارس، ۳۰ تیرماه نیز حادثه تصادف آمبولانس پایگاه شهری مهریز در ماموریت امداد رسانی به بیمار قلبی، موجب آسیب دیدن دو تن از کارکنان این سازمان شد.

کدخبر: 709726 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟