کوسه جان یک ماهیگیر را هدف گرفته بود

کوسه به یک ماهیگیر حمله کرد. در اثر حمله کوسه این ماهیگیر به شدت زخمی شد.

به گزارش رکنا، ماهیگیری که در سواحل استرالیا مورد حمله یک کوسه قرار گرفته بود، با خوش شانسی از مرگ گریخت. این مرد ۳۰ ساله که هویتش اعلام نشده در این حادثه از ناحیه پایین تنه دچار جراحت شدید شد. این حادثه در ساعت ۸.۳۰ دقیقه روز سه شنبه در سواحل پیلبارا در جزیره وارانوس واقع در غرب استرالیا رخ داد.

حمله کوسه موجب جراحت شدید ماهیگیر شد

پس از این حادثه این ماهیگیر به کمک تعدادی از ماهیگیران به ساحل منتقل و پس از انجام مداوای اولیه با کمک قایق به مرکز آمبولانس سنت جان دبلیو‌ای منتقل و از آنجا به بیمارستان اعزام شد. سخنگوی مرکز آمبولانس سنت جان با تایید این حمله گفت که قربانی دچار جراحت شدید در ناحیه پایین تنه خود شده بود.

با این حال سخنگوی این مرکز تاکید کرد که خطری جان این ماهیگیر را تهدید نمی‌کند. بنا به گزارش هرالد استرالیا این ماهیگیر در ساعت ۱۰.۳۰ دقیقه در بیمارستان ایکس موث بستری شد.

حمله کوسه 3 متری به ماهیگیر

بنا به این گزارش قرار است قربانی با سرویس خدمات پزشکی هوایی سلطنتی به بیمارستان سلطنتی پرث برای ادامه درمان منتقل شود. بنا به گفته قربانی این کوسه حدود ۳ متر طول داشت و گفته می‌شود از نوع کوسه لمون بوده است.

گفتنی است؛ کوسه‌های لمون که در آب‌های استرالیا یافت می‌شوند می‌توانند تا حدود ۳.۸ متر رشد کنند. این کوسه‌ها در آب‌های با عمق کمتر از ۹۲ متر دیده می‌شوند.

کدخبر: 709417 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟