آتش‌سوزی خطرناک در بیمارستان امیرالمومنین (ع)

اصغر تنومند شامگاه چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: آتش سوزی بیمارستان حوالی ساعت ۲۲ اتفاق افتاد و بلافاصله دست‌اندرکاران بیمارستان، ستاد مدیریت بحران شهرستان و آتش‌نشانان در بیمارستان حضور یافتند.

به گزارش رکنا،  وی با بیان اینکه بخش پست‌آژیوگرافی این بیمارستان نزدیک‌ترین محل به تابلوهای هواساز و محل وقوع آتش‌سوزی بود، بیان کرد: بیماران بستری در پست‌آژیوگرافی به دلیل ورود دود به بخش، بلافاصله با حضور رئیس بیمارستان به مکان دیگری انتقال یافتند.

وی ادامه داد: پس از کنترل آتش‌ سوزی بیمارستان ، بیماران بستری در «پست‌آژیوگرافی» دوباره به این بخش برگشتند و شرایط در مدت زمان کمتر از ۴۰ دقیقه به وضعیت عادی برگشت.

«تنومند» نسبت به رفع کامل نقص فنی در عرض یک روز ابراز امیدواری کرد و اظهار داشت: خوشبختانه حادثه در پی واکنش سریع ستاد مدیریت بحران شهرستان، دست‌اندرکاران بیمارستان و امدادگران ضرر جانی در پی نداشت.

 بیمارستان امیرالمومنین (ع) مراغه در بخش‌های مختلف از جمله ارتوپدی، نورولوژی، بیماری‌های عفونی، جراحی عمومی، اورولوژی، جراحی مغز و اعصاب، چشم، داخلی، گوش و حلق و بینی و سر و گردن خدمات تخصصی درمانی عرضه می‌کند.

جزییات حادثه آتش سوزی در بیمارستان امیرالمومنین (ع)

آتش سوزی در بیمارستان

در این حادثه یکی از تابلو های برق هواساز بخش قلب و اروژانس بیمارستان امیرالمومنین حوالی ساعت 21  و20 دقیقه دچار آتش‌سوزی شد.

وی افزود: آتش سوزی در 20  دقیقه با حضور پرسنل تاسیسات مهار و به کلی خاموش شد.

تنومند اضافه کرد: در کمتر از یک ساعت فعالیت در این بیمارستان به روال عادی بازگشته و خدمات در بیماران ادامه دارد.

رئیس دانشکده علوم پزشکی مراغه افزود: تمام بخش‌های این بیمارستان از جمله بخش اورژانس، قلب و بخش بستری فعال است.

تنومند افزود: با تلاش پرسنل تاسیسات تعمیر و بازسای بخش آسیب دیده ادامه دارد.

وی با بیان اینکه، در این حادثه یک نفر از پرسنل تاسیسات بصورت جزئی دچار برق گرفتگی شده است، افزود: این آتش سوزی خسارت جانی نداشته است.

تنومند گفت: علت دقیق وقوع این حادثه در دست بررسی است.

کدخبر: 708566 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟