تصادف مرگبار در جاده یاسوج

سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: تصادف سواری پژو ۴۰۵ با سواری پراید در جاده یاسوج به اصفهان یک کشته و چهار زخمی برجا گذاشت.

جهانبخش وحدت نژاد جمعه شب در این باره اظهار داشت: امشب ساعت ۲۰:۳۰ طی تماس مردمی با اورژانس ۱۱۵ یاسوج خبری مبنی بر برخورد خودرو سواری پژو ۴۰۵ با خودرو سواری پراید در جاده ارتباطی یاسوج به اصفهان ( تونل اول بعد از پاتاوه ) دریافت شد.

به گزارش رکنا، وی افزود: بلافاصله چهار دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شد.

وحدت نژاد تصریح کرد: این سانحه ۵ نفر مصدوم در پی داشت که یکی از سرنشینان به دلیل شدت حادثه در دم جان باخت.

سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: چهار نفر از سرنشینان هر دو خودرو پس از انجام اقدامات درمانی اولیه به مرکز درمانی در شهر یاسوج انتقال داده شدند.

افزون بر ۶ هزار کیلومتر راه ارتباطی شامل اصلی، فرعی، روستایی و بزرگراه در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.

بر اساس سالنامه آماری سازمان پزشکی قانونی کشور، استان کهگیلویه و بویراحمد در سال ۹۶ رتبه سوم میزان مصدومان ناشی از حوادث رانندگی را بر حسب جمعیت داشته است.

این استان با داشتن کمتر از ۱۴۰ کیلومتر بزرگراه و شرایط خاص توپوگرافی و کوهستانی یکی از استان های خطرناک در زمینه سوانح رانندگی است.

استان کهگیلویه و بویراحمد با جمعیتی حدود ۷۲۳ هزار نفر جمعیت دارای هشت شهرستان ، ۱۷ بخش و یکهزار و ۶۷۰ روستای دارای سکنه در جنوب غربی ایران واقع شده است.

کدخبر: 707249 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟