نیسان وانت 2 مرد را در جاده زنجان به کشتن داد

سرهنگ مهدی میناخانی، روز سه شنبه افزود: این حادثه ناگوار رانندگی بعدازظهر دوشنبه در کیلومتر ۳۱ جاده قدیم زنجان - میانه، اتفاق افتاد.

به گزارش رکنا، وی با بیان اینکه در این حادثه متاسفانه راننده و سرنشین نیسان وانت در سر صحنه و به طرز دلخراشی جان سپردند، اظهار داشت: کارشناسان پلیس راه، راننده خودروی نیسان وانت را به علت انحراف به چپ مقصر در وقوع این حادثه رانندگی اعلام کردند.  

میناخانی، تصریح کرد: اگر رانندگان به قوانین و مقررات رانندگی با دقت و حساسیت بهتر و بیشتری عمل کنند در این صورت میزان تصادفات و مرگ و میرهای جاده ای به حداقل خواهد رسید و به همین دلیل از آنان انتظار می رود برای حفظ جان خود، سرنشینان و دیگران از تخلفات حادثه آفرین به جد خودداری کنند.

به گزارش ایرنا، ۲۶ تیر ماه جاری نیز بر اثر وقوع ۲ فقره حادثه رانندگی در مسیرهای ارتباطی این استان سه تن کشته و پنج نفر نیز مصدوم شدند که حال سه نفر از آنان وخیم گزارش شده بود و در واقع در سه ماهه نخست امسال تعداد کشته شدگان حوادث رانندگی در سطح جاده های استان زنجان ۴۰ نفر به ثبت رسید و از ابتدای تیر ماه جاری تاکنون نیز تعداد ۲۲ نفر دیگر نیز جان باخته اند.  

برابر آمار پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان، تعداد کشته شدگان ناشی از حوادث رانندگی در سطح مسیرهای ارتباطی استان در سال ۹۹ به رقم ۲۰۸ نفر رسید که در مقایسه با مدت مشابه سال ۹۸ به میزان ۱۹ درصد /۵۰ نفر/ کاهش داشت.

استان زنجان پنج هزارو ۸۴۰ کیلومتر راه ارتباطی دارد که از این میزان، ۲۰۰ کیلومتر آزاد راه، ۱۱۳ کیلومتر بزرگراه، ۳۴۲ کیلومتر راه اصلی و ۹۷۴ کیلومتر راه فرعی است.

کدخبر: 706505 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟