درگیری 2 مرد پس از تصادف در خیابان آزادی + عکس

 سرهنگ مجید رنجبر ضمن بیان این خبر گفت : در ساعت 6 صبح امروز در مسیر خیابان آزادی – شهیدان دو دستگاه پژو بشدت با یکدیگر برخورد کرده که بر اثر شدت تصادف هر دو خودرو غیر قابل حرکت بوده و در همان نقطه  و وسیله ها  متوقف گردیدند .

به گزارش رکنا، وی گفت : این حادثه بر اقر عدم رعایت فاصله طولی یکی از خودروها به وقوع پیوست که رانندگان شروع به درگیری  و نزاع با یکدیگر کرده و خودروی خود را رها کردند.

وی افزود : برخورد و تصادف این دو وسیله از یکسو و درگیری  و جر  و بحث این دو راننده از سوی دیگر  باعث جلب توجه دیگر رانندگان و توقف  و مکث آنها برای دیدن این درگیری  باعث کندی حرکت و ترافیک در ابتدای صبح امروز در محدوده بزرگراه نواب گردید .

رنجبر گفت : عوامل کارشناس منطقه 10  پلیس راهور فاتب بلافاصله  در محل حادثه حضور یافتند و به بررسی  صحنه تصادف پرداختند و اقدامات ترافیکی خود را انجام دادند و همچنین عوامل کلانتری نیز در محل حضور یافته و به درگیری خاتمه دادند .

مومنی به رانندگان توصیه کرد : حتما در حین حرکت تمام حواس خود را به جلو معطوف دارند و از انجام اقداماتی که باعث حواس پرتی  و بر هم خوردن حواس راننده شود جدا خودداری نمایند و ضمن خونسردی پس از تصادف در اولین اقدامی که صورت می دهند با پلیس 110 تماس حاصل نمایند .

تصادف

تصادف

تصادف

 

کدخبر: 705873 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟