1842 واحد نهضت ملی مسکن استان تهران در اردیبهشت ماه افتتاح می‌ شود

به گزارش رکنا و طبق اعلام وزارت راه و شهرسازی ، حسین جنتی مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران در حاشیه برگزاری صد و ششمین جلسه شورای مسکن استان به ریاست میر محمد غراوی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران و با حضور سعید غفوری معاون وزیر و مدیر عامل شرکت عمران شهرهای جدید کشور گفت: ۱۸۴۲ واحد را در برنامه افتتاح اردیبهشت ماه قرار داده‌ایم که شامل ۲۰۰ واحد مسکن ملی در شهرستان اسلامشهر، ۳۰۸ واحد در رباط‌کریم، ۵۰۴ واحد در شهریار، ۶۳۰ واحد در پاکدشت و ۲۰۰ واحد پروژه محک ۶ شهرستان دماوند است.

وی گفت: در جلسه صد و ششم شورای مسکن استان تهران بر اهمیت پای کار بودن و ارائه خدمات توسط دستگاه‌های خدمت رسان و آب و برق و گاز تأکید شد و مقرر شد پروژه‌هایی که بالای ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند مطابق قانون در فایل ارائه خدمات سریع وزارت نیرو قرار بگیرند.

جنتی افزود: در اردیبهشت ماه سال جاری بیش از چهار هزار واحد مسکن مهر و ملی نیز در شهر جدید پرند به مرحله افتتاح خواهد رسید.

وی تصریح‌کرد: در این جلسه بر ارائه هر چه سریع‌تر آورده مالی وزارت خانه‌های راه و شهرسازی و نیرو و همچنین استانداری تهران تأکید شد تا ارائه خدمات به مردم در اولویت باشد.

جنتی از دیگر موارد مطروحه در جلسه شورای مسکن روز گذشته را دستور برای شروع مقاوم سازی پروژه ۳۳۶ واحدی مسکن ملی قرچک، تسریع در فرآیند آماده سازی زمین جهت پروژه‌های جدید نهضت ملی مسکن و همچنین تعیین تکلیف هر چه سریع‌تر پروژه‌های مسکن ملی ۱۴۵ هکتاری پرند اعلام‌کرد.

کدخبر: 986420 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟