جدول زمانبندی تحویل سکه / فردا حراج نهم برگزار می‌ شود

به گزارش رکنا، خریداران سکه طلا از سامانه معاملات مرکز مبادله ارز و طلای ایران ، جهت دریافت سکه طلا از شعب منتخب بانکی، طبق جدول زمانی اعلام شده مراجعه کنند.
 متقاضیان دریافت سکه طلا از شعب بانک ملی، باید مطابق با دوره زمانی تحویل هر یک از حراج ها، به شعب منتخب مراجعه کنند و بدیهی است، به مراجعه خارج از دوره های تعیین شده، ترتیب اثری داده نخواهد شد.

لازم به ذکر است، زمان تحویل به دو دوره 7 روزه با هزینه انبارداری و بدون هزینه انبارداری تقسیم می شود.  برنده حراج می تواند جهت تحویل فیزیکی سکه خود از شعبه منتخب، پس از گذشت 7 روز کاری پس از تخصیص به مدت 7 روز کاری بعد مراجعه کند؛ در این دوره فقط هزینه تحویل 300 هزار ریالی به ازای هر سکه دریافت می شود.

در صورت تاخیر در دریافت سکه، متقاضی به مدت 7روزکاری دیگر می تواند علاوه بر پرداخت هزینه تحویل با پرداخت هزینه نگهداری به مبلغ 500 هزار ریال به ازای هر قطعه، سکه خود را تحویل بگیرد.

حراج سکه

پانزدهمین حراج شمش طلا امروز برگزار می‌ شود

بر اساس شیوه‌ نامه نحوه برگزاری حراج حضوری شمش طلااستاندارد در مرکز مبادله ارز و طلای ایران، پانزدهمین جلسه حراج شمش طلای استاندارد امروز شنبه 26  اسفندماه 1402، برگزار می شود.

زمان جلسه حراج از ساعت 12:00 الی 16:00 است و وجه الضمان مبلغ 3 میلیارد و 500 میلیون ریال ( 3،500،000،000 ریال) به ازای هر قطعه شمش طلای استاندارد است.

متقاضی خرید می توانست  تا ساعت 24 روز پنج شنبه مورخ 24 اسفندماه 1402 مبلغ وجه الضمان را پرداخت کند. گفتنی است، مبلغ وجه الضمان باید به حساب واسط مرکز مبادله ارز و طلای ایران، مشروط به تایید واریز وجه از سوی این مرکز واریز شود.

فردا حراج نهم برگزار می‌ شود

هشتمین جلسه حراج سکه طلا امروز شنبه مورخ 26 اسفند ماه 1402 با عرضه تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه برگزار می شود.

نهمین جلسه حراج سکه طلا نیز در روز یکشنبه مورخ 27 اسفند ماه 1402 با عرضه تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه برگزار خواهد شد.

دارایی موضوع هشتمین و نهمین حراج، تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی ضرب سال 1386 بانک مرکزی و بدون بسته بندی است. حداکثر حجم سفارش و خرید برای هر متقاضی مجموعا 5 قطعه سکه است.

به نحوی که می‌توان 5 قطعه ربع سکه، یا 5 قطعه نیم سکه، یا 5 قطعه تمام سکه، و یا ترکیبی از هر سه شامل تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه باشد که جمع هر سه باهم نباید بیش از 5 قطعه باشد.

این حراج از طریق سامانه معاملات این مرکز به آدرس اینترنتی market.ice.ir برگزار می شود؛ شروع جلسه حراج راس ساعت 12 است و بازه ثبت سفارش نیز از ساعت 12 الی 15 خواهد بود. بازه نظارت و تخصیص نیز از ساعت 15 تا 16 همان روز است و ساعت 16 نیز نتایج حراج اعلام می شود.

گفتنی است، متقاضیان شرکت در حراج های سکه طلای سامانه معاملات مرکز مبادله ایران، می توانند طی 7 روز هفته و 24 ساعت شبانه روز اقدام به ثبت نام و احراز هویت کنند.

کدخبر: 980870 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟