بهترین بروکر طلا "GOLD" [آشنایی با بهترین استراتژی طلا در فارکس]

 

انتخاب بهترین بروکر برای معامله طلا می تواند تاثیری خوبی بر کسب سود از معاملات شما داشته باشد

بهترین بروکر برای معاملات طلا در بازار فارکس کدام است؟

همیشه انتخاب بروکر مناسب برای شروع کار به خصوص برای معامله گران مبتدی بسیار مشکل است. چرا که به راحتی نمی توانند به هر کارگزاری اطمینان کنند. علاوه بر این، در شروع ترید میزان کمیسیون و اسپرد برای تریدر ها بسیار حائزه اهمیت می باشد.

معامله بر روی طلا که یکی از نماد های پر مخاطب در بازار فارکس محسوب می شود به دلیل نوسانات زیاد همیشه برای معامله گران هیجان انگیز بوده است. دوتا از قدیمی ترین و بهترین بروکر برای معاملات طلا عبارتند از:

  1. بروکر ویندزور؛

  2. بروکر آلپاری.

بروکر ویندزور برای معاملات طلا

بروکر ویندزور در سال 1989 میلادی تاسیس شده است. با وجود تحریم های فراوانی که علیه ایران اعمال می شود اما این بروکر معتبر همچنان فعالیت خود را با کاربران ایرانی ادامه می دهد. ویندزور به عنوان یکی از خوش نام ترین کارگزاری های بازار فارکس محسوب می شود، علاوه بر این بهترین بروکر برای ترید طلا چرا که به راحتی می توانید خرید و فروش طلا در برابر دلار استرالیا و یورو اروپا را انجام دهید. جالب است بدانید میزان اسپرد در حساب های معاملاتی مختلف از 0.24 پیپ می باشد و مقدار کمیسیون از $8 محاسبه می شود.

بروکر آلپاری برای معاملات طلا

بروکر آلپاری در سال 1998 فعالیت خود را در بارزار فارکس آغاز نمود، بواسطه خدمات مناسبی که به تریدر ها ارائه می دهد مورد توجه قرار گرفته است. آلپاری به عنوان یکی از بهترین بروکر برای ترید طلا محسوب می شود؛ چرا که در تمامی حساب های معاملاتی خود از نانو تا ECN به راحتی می توانید فلزات گران بها مانند طلا و نقره را معامله کنید. در حساب های معاملاتی متفاوت میزان اسپرد از 0-23 پیپ به صورت متغییر است و اکثر حساب ها فاقد کمیسیون هستند. [ حساب Pro.ECN(MT4) و ECN(MT5) کمیسیون $1.6به ازای هر لات معامله می باشد.]

ویژگی بهترین بروکر برای ترید یا معامله طلا

حال که مقداری با نماد طلا در معاملات فارکس آشنا شدیم حال نوبت به آن رسیده تا بدانیم بهترین بروکر برای ترید طلا چه ویژگی هایی را می بایست در اختیار داشته باشد.

چه در طلا و چه در نماد های معاملاتی دیگر اولین ملاک برای معامله در فارکس اعتبار بروکر فارکس است تا در مرحله ی اول یک سرمایه گذاری مطمئن را آغاز نمایند. پس از آن نوبت به اسپرد معاملاتی می رسد هر چه اسپرد معاملاتی طلا پایین تر باشد به تبع مقدار سود هر معامله نیز افزایش خواهد یافت.

بهترین بروکر فارکس برای ترید طلا

همانطور که دانستیم بروکر ها می بایست برخی از ویژگی و شرایط را پیش از آن که عنوان بهترین بروکر برای معاملات طلا در فارکس کسب کرده دارا باشند. برخی از این بروکر ها که شرایط مناسبی از لحاظ اعتبار و اسپرد معاملاتی در اختیار معامله گران قرار می دهد، عبارتند از:

  • آی سی ام بروکرز "ICMBrokers"؛

  • بروکر آمارکتس "AMarkets"؛

  • لایت فارکس"LiteForex" ؛

  • ارانته "Errante".

بهترین بروکر برای ساخت حساب آزمایشی "DEMO" در فارکس

اکثر بروکر هایی که در بازار فارکس فعالیت می کنند، این قابلیت را برا ی معامله گران به ویژه افراد مبتدی فراهم کرده اند تا در حساب آزمایشی "DEMO" فعالیت خود را انجام دهند. البته هر بروکر شرایط و قوانینی را برای استفاده از امکانات خود در نظر گرفته است که با رعایت آن ها به راحتی می توانید در حساب آزمایشی معاملات خود را انجام دهید. برخی از ویژگی های حساب آزمایشی عبارتند از:

  • امکان ثبت نام در برخی از بروکرها بدون احراز هویت وجود دارد؛

  • شرکت در مسابقات دمو فارکس؛

  • ایجاد حساب های متعدد آزمایشی؛

  • امکان استفاده از متاتریدر 4 و5 برای حساب آزمایشی وجود دارد.

مزایا و معایب معامله در حساب دمو فارکس

تا به اینجای مقاله که به معرفی حساب دمو فارکس پرداختیم، بیشتر با مزایای آن از جمله معامله بدون ریسک در فارکس، آموزش ترید در فارکس در محیط معاملاتی واقعی و ساخت استراتژی معاملاتی موفق آشنا شدیم.

اما بهتر است حال به برخی از معایب حساب دمو فارکس نیز اشاره داشته باشیم، تفاوت حساب دمو و واقعی در فارکس مربوط به معامله با یک سرمایه مجازی است که باعث شده تا معامله گران بدون مدیریت سرمایه و ریسک دست به معامله بزنند و در نهایت پول واقعی خود را از دست دهند.

در قالب جدول زیر بصورت خلاصه به مزایا و معایب معامله با حساب دمو فارکس خواهیم پرداخت:

مزایا

معایب

یادگیری فارکس بدون سرمایه

عدم تجربه نحوه مدیریت ریسک

ساخت حساب دمو در تمام بروکر ها

محدودیت زمانی حساب دمو

امکان شارژ حساب دمو

 

امکان شرکت در مسابقه دمو

 

 

استراتژی ترید طلا در فارکس

معامله گرانی که در بازار فارکس فعالیت می کنند از اهمیت داشتن یک استراتژی معاملاتی خوب با خبر هستند. چرا که وجود یک استراتژی معاملاتی مناسب استیتمنت تریدر را می سازد و میزان عملکرد و موفقیت شخص را در بازار فارکس نشان می دهد.

از آن جایی که طلا یکی از نماد های پر مخاطب در بازار فارکس به حساب می آید، استراتژی های معاملاتی متفاوتی با اندیکاتور ها و الگو های مختلف برای آن طراحی شده است. به شما پیشنهاد می کنم قبل از اینکه استراتژی شخص دیگری کار کنید، حتماً آن را در حساب آزمایشی تست کرده و در صورت بک تست مناسب از آن استفاده نمایید.

نکات کلیدی برای ترید طلا در بازار فارکس

همانقدر که حجم بالا و سود های کلان ترید طلا در فارکس می تواند وسوسه بر انگیز باشد، باید این نکته را در نظر داشته باشید که اگر حتی با بهترین استراتژی معامله طلا در فارکس نیز به معامله بپردازید، ممکن است به دلیل تحلیل اشتباه یا عدم تجربه در تشخیص روند بازار طلا در فارکس با مشکل روبه رو شوید.

در زیر به تعدادی از نکات مهم که پیش از معامله باید در نظر داشته باشید، پرداخته شده است:

  1. انتخاب بهترین بروکر برای معاملات طلا؛

  2. کسب دانش تحلیل تکنیکال نماد طلا؛

  3. انتخاب بهترین استراتژی معامله طلا در فارکس؛

  4. کسب تجربه در حساب دمو؛

  5. شروع با سرمایه کم برای آشنایی با رفتار بازار؛

  6. انجام تحلیل فاندامنتال بصورت روزانه.

به شما پیشنهاد می کنیم تا برای آشنایی بیش تر با نکات کلیدی برای ترید طلا در بازار فارکس، آموزش استراتژی نوسان گیری طلا - نوسان گیری طلا در فارکس، آشنایی با ربات تریدر طلا و... به سایت های معروفی مانند تاپ بروکر ایران irantopfxbrokers، فوربس مانی Forbes Money، اینوستینگ Investing.com مراجعه کنید.

نظر کارشناس

در این مقاله به بررسی بهترین بروکر برای معاملات طلا پرداختیم. از آن جایی که کارگزاری های زیادی وجود دارند که نماد معاملاتی طلا را ارائه می دهند، حتماً در انتخاب بروکر مناسب خود دقت نمایید تا با استراتژی و اهداف مطابقت داشته باشد. علاوه بر این، اگر معامله گر مبتدی هستید به وجود حساب آزمایشی، اسپرد، کمیسیون و میزان کارمزد بروکر مد نظر توجه کنید. از نظر شما کدام کارگزاری بهترین بروکر برای ترید طلا می باشد؟ منتظر خواندن نظرات شما هستیم.

منابع: آموزش صفر تا 100 فارکس و باینری آپشن – سیگنال، استراتژی و ریبیت تاپ بروکر ایران irantopfxbrokers- سایت خبری تحلیل مالی اینوستینگ Investing.com

سوالات متداول

  1. بهترین بروکر برای معاملات طلا کدام است؟

بهترین بروکر برای ترید طلا شامل موارد زیر می باشد:

  • ویندزور؛

  • آلپاری؛

  • آمارکتس؛

  • لایت فارکس.

  1. کدام بروکر ها دارای نماد طلا هستند؟

اکثر کارگزاری های معتبر دارای نماد طلا می باشند.

  1. کمترین میزان اسپرد طلا متعلق به کدام بروکر ها است؟

کمترین میزان اسپرد طلا متعلق به بروکر "ICM" و آمارکتس می باشد.

کدخبر: 978934 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟