افزایش چندبرابری صادرات نفت در دولت سیزدهم

به گزارش رکنا، عباس غریبی در نشست کمیته پدافند غیر عامل جزیره خارک با حضور رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور اظهار کرد: با وجود شرایط تحریم، کارکنان صنعت نفت در خارک با جانفشانی و الهام از نسل نخست انقلاب که زیر موشک باران اجاره قطع حتی یک روز صادرات نفت ندادند زمینه افزایش صادرات نفت در این دولت را برقرار کردند.

وی افزود: یکی از مولفه‌های قدرت در نظام جمهوری اسلامی، داشتن صنایع انرژی به‌ویژه نفت و گاز است که شرکت پایانه‌های نفتی ایران به‌عنوان دروازه صادرات نفت کشورمان نقشی اساسی در حوزه اقتصاد ملی و جهانی دارد.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران تصریح کرد: داشتن زیرساخت‌های فنی این شرکت که از سوی متخصصان ایرانی شکل گرفته سبب شده است در انجام ماموریت‌های محوله موفق عمل کند.

غریبی ادامه داد: الزام‌های پدافند غیر عامل به‌منظور کاهش خطرپذیری در ماموریت‌های محوله به خوبی رعایت می‌شود تا اشکالی در صادرات نفت ایجاد نشود.

وی گفت: همچنین‌به منظور حفاظت و ایمنی تاسیسات نفتی در خارک، طرح‌های خوبی اجرا شده است از سویی به‌زودی طرح سیستم اعلان و اطفا حریق مخازن اجرایی می‌شود.

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران یادآور شد: تعمیرات اساسی مخازن نفتی برای پایداری صادرات نفت با دقت فراوان انجام شده است.

کدخبر: 975042 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟