سهم 65درصدی شرکت نفت سپاهان در صادرات محصولات روغنی کشور+فیلم
حجم ویدیو: 21.32M | مدت زمان ویدیو: 00:02:55

به گزارش رکنا از اصفهان؛ در این مراسم نیز روغن موتور مناسب خودروهای تولید داخل با نام تجاری ۵W۲۰ برای اولین بار در شرکت نفت سپاهان اصفهان رونمایی و تولید آن در این شرکت آغاز شد.

مدیرعامل شرکت نفت سپاهان در مراسم بهره‌برداری از انبار ملزومات و مواد اولیه شرکت پالایش نفت اصفهان در جمع خبرنگاران بیان کرد: این پروژه که شامل انبارهایی به وسعت هشت هزار و پنج هزار متر مربع است، در بازه زمانی حدود یک ساله و با اعتبار یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال تکمیل شده است.

او یادآور شد: مجموعه انبارهای ملزومات بسته‌بندی و مواد اولیه شرکت نفت سپاهان پس از هماهنگی با بنیاد شهید و امور ایثارگران، با نام سردار "شهید سید رضی موسوی" میزین شده است.

فرهاد امین دهقان اظهار کرد: محصول جدید شرکت نفت اصفهان با عنوان ۵w۲۰ طی قراردادی که امروز منعقد گردید، قرار است مورد استفاده خودروسازان داخلی قرار گیرد. او افزود: امکان استفاده از این محصول در خودروهای تولید ۲۰۱۸ به بالا و خودروهای توربو وجود دارد.

نفت متن 1مدیرعامل شرکت نفت سپاهان با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۲ با عنوان «مهار تورم و رشد تولید» افزود: این عنوان، چراغ راه واحدهای صنعتی و همه دستگاه ها و نهادهای کشور شده و با توجه به نوع فعالیت، شرکت نفت سپاهان در هر ۲ بخش نامگذاری سال، فعالیت خوبی ارائه نموده است. چنانچه، سه پروژه در دستور کار این مجموعه صنعتی قرار دارد که این پروژه‌ها با هدف ارتقای کیفیت محصولات است اما به حجم تولید نمی‌افزاید.

او با بیان آنکه تولید اسمی با تمام توان و ظرفیت در شرکت نفت سپاهان در حال انجام و ارتقای کیفی تولیدات نیز در دستور کار قرار دارد، توضیح داد: این مجموعه صنعتی در بخش رشد تولید با همت، تلاش و پشتکار کارگران با صددرصد ظرفیت تولید در حال فعالیت است و در بخش مهار تورم نیز بعنوان یک شرکت صادرات محور، فعالیت‌های خوبی انجام داده که به مهار بخشی از تورم در کشور کمک کرده است.

امین دهقان از افتتاح پروژه FRW در سال جاری خبر داد وافزود: این پروژه پارافین را با کیفیت بالاتر و ضریب روغن کمتر تولید خواهد کرد.

او با اشاره به پروژه HTT توضیح داد: این پروژه نیز برای تولید روغن‌های گروه ۲ و ۳ است که تاکنون حدود ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و در سال ۱۴۰۴ به بهره برداری خواهد رسید.

نفت متن 2مدیرعامل شرکت نفت سپاهان در صحبت از ضرورت پروژه تولید روغن‌های سبز گفت: این پروژه نیز با حمایت‌های سازمان محیط زیست در دستور کار قرار گرفته است.

او درباره سهم شرکت نفت سپاهان از بازار کشور بیان کرد: پایه و اساس تولیدات شرکت نفت سپاهان صادرات محور است و این در حالی است که اکنون ۲۶ درصد از بازار داخلی را در اختیار داریم که طبق هماهنگی با سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان، در حال توزیع روغن خودرو در داخل کشور هستیم.

امین دهقان با بیان اینکه ۶۵ درصد از سهم صادرات کشور در محصولات روغنی در اختیار شرکت نفت سپاهان است، افزود: با بهبود فرایند تولید شاهد توسعه صادرات محصولات مختلف خواهیم بود. ضمن آنکه، شرکت نفت سپاهان بعنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان روغن پایه و فرآورده‌های حوزه روانکار کشور، در سال ۱۳۹۲ در بورس اوراق بهادار تهران، در گروه فرآورده‌های نفتی با نماد «شسپا» پذیرفته شد.

نفت باقریانبا وجود تمام سختی ها کشور درحال پیشرفت است

در ادامه، حجت الاسلام قاسم باقریان، امام جمعه شاهین شهر گفت: امروز ایران با وجود تمام سختی‌ها، بحران‌ها، فشارها و تحریم‌های ناجوانمردانه، با پیروی از مکتب اسلام استوار و مستحکم ایستاده و در تمام جبهه‌های جنگ اقتصادی، دانشگاه و صنعت در حال پیشرفت است.

او افزود: امروز ما در بسیاری از زمینه‌های علمی و صنعتی به قله‌های پیشرفت رسیده ایم اما در عین حال قُله‌های بسیار دیگری نیز برای فتح کردن وجود دارد.

باقریان با اذعان به اهمیت انتخابات، اظهارکرد: همه ما وظیفه داریم که بعنوان پشتیبانی ملت و صنعت و برای استحکام بخشی به زیرساخت‌های اقتصادی، اجتماعی و سیاسی کشور، در صحنه انتخابات حاضر شویم.

نفت متن 3

وی با بیان اینکه در شرکت نفت سپاهان به رغم همه سختی‌ها، بمباران‌ها و فشارها خوش درخشیده است، گفت: این موفقیت‌ها برآیند قرآن است، مسؤولان همراه با عرفان، قرآن و معنویت ثابت کردند می‌توان موفق بود.

نفت کاظمی طبابه دنبال انفجار در خطوط گاز سه استان گازرسانی به اصفهان ۵۰ درصد کاهش یافت

همچنین سید محمدرضا کاظمی طبا، فرماندار شاهین شهر و میمه نیز در این آئین ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران اظهار کرد: اگر امام نبود این استقلال، جمهوریت و خودباوری حتماً نبود، ایران عزیزی که امروز ما به تک تک نعمات آن می‌بالیم از جمله نفت سپاهان، پالایشگاه اصفهان، نفت جی و … را داریم و اگر انقلاب نبود این ظرفیت‌ها حتماً از سوی مستشاران هدایت می‌شد.

وی گفت: رتبه هشت هوا و فضا جهان، اولین جت کوثر به پرواز در می‌آید نشان از خود باوری است، جز چهار کشور برتر تولید علم، سلول‌های بنیادی و سومین کشور در حوزه نانو تکنولوژی است به معنای این است که ما می‌توانیم.

فرماندار شاهین شهر و میمه با بیان کار دشمن دشمنی کردن است، ادامه داد: دشمن در شب گذشته در خطوط لوله گاز در سه استان با هماهنگی در پالایشگاه، نیروگاه و صنعت استان داشتیم خیلی مردم مورد اذیت قرار نگرفتند، کاهش ۵۰ درصدی گازرسانی به اصفهان را داشتیم اما مردم احساس کمبود گاز نداشتند.

وی گفت: سرمایه‌گذاری دشمن برای حوزه اقتصادی جدی است و امیدواریم فرماندهان اقتصادی این برهه را به خوبی بگذرانند.

نفت متن 4کاظمی طبا در خصوص انتخابات ۱۱ اسفند ماه ابراز کرد: تک تک ما وظیفه داریم از حق خودمان و جمهوریت نظام دفاع کنیم و پای حق خودمان بایستیم، برای اینکه اپوزیسیون قدرتمند نباشد دشمن به دنبال کاهش مشارکت مردم در انتخابات است.

اصفهان/ بهمن راعی

کدخبر: 972519 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟