فروش ۷۴ کیلو طلا در حراج هفتم/ شمش‌ها با چه قیمتی فروخته شد؟

به گزارش رکنا ؛  هفتمین حراج حضوری شمش طلا در مرکز مبادله ارز و طلای ایران امروز سه شنبه 24 بهمن ماه با حضور خریداران و فروشندگان در تالار معاملات طلای مرکز مبادله ایران برگزار شد.

 از مجموع 141 شمش طلای عرضه شده استاندارد یک کیلوگرمی با عیار 995 در هزار، 74 شمش طلای استاندارد مورد معامله طرفین قرار گرفت.

شمش های طلای استاندارد، در حراج حضوری امروز با میانگین قیمت 3 میلیارد و 580 میلیون تومان معامله شد.

در ششمین حراج حضوری که سه‌شنبه هفته قبل برگزار شده بود؛ از مجموع 46 قطعه شمش طلای استاندارد یک کیلوگرمی عرضه شده، 34 شمش طلای استاندارد مورد معامله طرفین قرار گرفت. شمش های طلای استاندارد، درحراج حضوری ششم با میانگین قیمت 3 میلیارد و 491 میلیون تومان معامله شد.

 در پنجمین حراج حضوری شمش طلا نیز از مجموع 112 شمش طلای عرضه شده استاندارد یک کیلوگرمی با عیار 995 در هزار، 94 شمش طلای استاندارد مورد معامله طرفین قرار گرفت. شمش های طلای استاندارد، در حراج حضوری قبل با میانگین قیمت 3 میلیارد و 535 میلیون تومان معامله شد.

گفتنی است در چهارمین حراج شمش طلا نیز، جمعا 116 قطعه شمش طلای استاندارد صادرکنندگان بخش خصوصی عرضه شد که از این میزان 11 قطعه شمش با میانگین قیمت 3 میلیارد و 760 میلیون تومان مورد معامله قرار گرفت.

در سومین حراج نیز  از مجموع 112 شمش طلای عرضه شده استاندارد یک کیلوگرمی با عیار 995 در هزار، 79 شمش طلای استاندارد مورد معامله قرار گرفت. شمش های طلای استاندارد، در حراج حضوری سوم با میانگین قیمت 3 میلیارد و 635 میلیون تومان مورد معامله قرار گرفت.

دومین حراج حضوری شمش طلای استاندارد نیز در مرکز مبادله ارز و طلای ایران با عرضه 37 کیلوگرم شمش طلای رفع تعهد ارزی برگزار شد که از این میزان عرضه براساس مکانیسم عرضه و تقاضا و روش حراج حضوری، 5 کیلوگرم شمش با قیمت میانگین 3 میلیارد و 603 میلیون تومان مورد معامله قرار گرفت. در جلسه اول حراج هم 10 شمش طلای یک کیلویی به فروش رسید.

حراج بعدی شمش طلای استاندارد در روز یکشنبه 29 بهمن ماه 1402 در تالار  معاملات طلای مرکز مبادله ایران برگزار می شود که آگهی حراج آن از طریق تارنمای مرکز مبادله ارز و طلای ایران به آدرس www.ice.ir در دسترس است.

 

کدخبر: 972201 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟