تولید ملی، با کیفیت جهانی، در شأن خانواده ایرانی

به گزارش رکنا؛ سید مهدی میرسجادی با بیان این مطلب تصریح کرد: بحث تولید بود که مسیر و نوع همکاری ما با « ال جی » را تعیین می کرد، مسلما آنها از همان ابتدای کار با انتقال دانش و تکنوژی ساخت محصولات به گلدیران موافقت نداشتند و بعد ها با انجام تعهدات و مسئولیت های طرفین این انتقال تکنولوژی تولید برای ما رقم خورد.

 وی یادآور شد: شرکت صنایع گلدیران از سال 1384 فعالیت کارخانه‌های تولیدی خود را با سرمایه کاملا ایرانی و شخصی شروع کرد. این کارخانجات به کمک دانش فنی ال جی راه اندازی شدند. از 5 سال گذشته با خارج شدن شرکت ال جی از بازار ایران، توانسته‌ایم با تمرکز بر افزایش عمق تولید، اهتمام ویژه نسبت به انجام تست های نهایی و سخت گیری های LG و تلاش برای خودکفایی در صنعت لوازم خانگی در مسیر تولید و تبلور برند ملی گام برداریم.

گلدیران

               خط تولید مانیتور شرکت صنایع گلدیران- سایت سیرجان

مدیرعامل شرکت تولیدی صنایع گلدیران با ابراز خرسندی اعلام کرد: خوشبختانه این ذهنیت و اراده در مجموعه  گلدیران خصوصا مدیران و بنیانگذاران محترم وجود داشته است که حوزه فعالیت ما از بخش تجاری فاصله گرفته و بر حوزه تولید توجه بیشتری متمرکز شود.

وی افزود: به لطف خدا، محبت مردم شریف و همت همکاران ما در حال حاضر نه تنها در عرصه تولید گام های بلندی برداشته ایم که فراتر از آن به صورت مداوم هدف تنوع سبد محصولی «جی پلاس» و «نکسار» را دنبال می کنیم.

انتقال تکنولوژی برای تولید با برند ملی

میرسجادی در ادامه به فلسفه ایجاد و ساخت برند « گلدیران» اشاره کرده و افزود: اگر در یک کلمه بخواهم دلیل اصلی و مبنایی وجود گلدیران را توضیح دهم، هیچ واژه ای به خوبی «ارائه خدمات» نمی تواند گویای این امر باشد. شرکت تولیدی صنایع گلدیران به دنبال کسب تکنولوژی و دانش ساخت محصولات با کیفیت رفت؛  ال جی از دیرباز در سطح جهانی جزء برترین ها بوده و بنابراین ما تلاش کردیم با همکاری با ال جی و انتقال دانش و تکنولوژی آنها، در نهایت به تولیدملی برسیم.

Screenshot 2023-12-11 154001

               خط تولید انواع برد الکترونیکی شرکت صنایع گلدیران

وی تصریح کرد: در واقع بحث تولید بود که مسیر و نوع همکاری ما با ال جی را تعیین می کرد، مسلما آنها از همان ابتدای کار با انتقال دانش و تکنوژی ساخت محصولات به گلدیران موافقت نداشتند و بعد ها با انجام تعهدات و مسئولیت های طرفین این انتقال تکنولوژی تولید برای ما رقم خورد.

مدیرعامل گلدیران با اشاره به اینکه فعالیت «گلدیران» در حال حاضر برپایه دانش فنی ال جی الکترونیکس در عرصه تولید لوازم خانگی متمرکز شده، افزود: از زمان همکاری شرکت صنایع گلدیران با ال جی در دو سایت تولیدی در استان کرمان و استان قزوین (سیرجان و قزوین) کلیه دستگاه های خطوط تولید ال جی نصب و راه اندازی شده است، استانداردها در همان سطح حضور ال جی حفظ شده است، از طرفی در طول سه دهه گذشته با انتقال دانش و تکنوژی در مسیر افزایش عمق ساخت داخل و خودکفایی در تولید گام مهمی برداشته ایم.

«روی خوش زندگی»؛ برازنده خانواده ایرانی

وی تاکید کرد : امروز با کمال افتخار می توان گفت که در حوزه  دانش و تکنولوژی به نقطه ای رسیدیم که با تجربه بیش از 30 سال حاصل همکاری مستقیم با ال جی و توان متخصصان داخلی، می توانیم محصولات و خدماتی با کیفیت و در شان خانواده ایرانی ارائه دهیم.

Screenshot 2023-12-11 154052

                    خط تولید یخچال و فریزر شرکت صنایع گلدیران

مهندس میرسجادی در پایان با اشاره به اینکه ؛ شرکت صنایع گلدیران هر سال با یک گروه محصول جدید پا به عرصه بازار گذاشته ، تصریح نمود : هدف اینست که ضمن همسو ماندن با استانداردهای بین المللی، رفاه و آسایش بیشتری برای مصرف کنندگان به ارمغان بیاوریم. با توجه به اینکه شرکت گلدیران همیشه در شعارهای تبلیغاتی خود از عبارت «گلدیران روی خوش زندگی» استفاده کرده قصد داریم با تمام توان همیشه به این شعار جامه عمل بپوشانیم. ان شالله که محصولاتی شایسته خانوارهای ایرانی و قابل رقابت با محصولات خارجی تولید کنیم و در این مسیر حمایت مردم عزیز و دولت محترم را به همراه داشته باشیم.

گفتنی است، شرکت گلدیران امروز نتیجه سه‌‌دهه فعالیت مستمر است ؛ اعتماد مصرفکنندگان، سرمایهای بوده که به واسطه تعهد بر کیفیت محصولات و خدمات بدست آورده و در طول سالها تلاش و فعالیت، از یک سو با خانوادههای ایرانی و از سوی دیگر با فروشندگان بازار لوازم خانگی و صوتی تصویری تعامل خوبی ایجاد کرده و همواره در جهت ارائه راهکارهای علمی و خلاقانه، تولید و توزیع محصولات با کیفیت و در شأن خانواده ایرانی تلاش و برنامهریزی نموده است.

کدخبر: 954213 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟