نئو بانک را فقط از سایت یا بازارهای رسمی اندروید دانلود کنید

به گزارش رکنا، با توجه به وجود بسترهای ناامن شکل گرفته ناشی از عدم ارتباط با استورهای خارجی مثل گوگل پلی، این دغدغه برای کاربران پرشمار ایرانی وجود دارد که نرم افزارهای بانکی خود را از کدام مراجع معتبر دانلود کنند.

روابط عمومی بانک گردشگری در گفتگو با رکنا در پاسخ به این سوال که برای جلوگیری از چنین کلاهبرداری‌ هایی، کاربران جهت به روز رسانی و دانلود نرم افزار بانکی خود به چه منابع معتبری مراجعه کنند، به صفحه ویژه و مستقل در وبسایت برای معرفی و دانلود نئو بانک اشاره کرد و افزود: در این صفحه، لینک‌ های معتبر استور (بازارهای) ایرانی نیز در اختیار کاربران قرار گرفته است.

رضا لیاقت ورز، مدیر روابط عمومی بانگ گردشگری، با تاکید بر این موضوع که دانلود نرم افزارها مسیر مشخص و امنی دارند، افزود: عمدتا مشکلات این چنینی در شرایطی پیش می‌آید که کاربران به سراغ لینک‌ های اشتباه می‌ روند و سایت‌ های خود بانک یا بازارهای داخلی را مورد استفاده قرار نمی دهند و از استورهای خارجی که مورد تایید نیست استفاده می کنند. در این مسیر پر خطر اما آگاه سازی مخاطبین و کاربران نقش پر اهمیتی دارد.

لیاقت ورز با بیان اینکه از تمامی ظرفیت های دیجیتالی افزایش آگاهی مردم باید استفاده شود، گفت: نرم افزارهای بانک گردشگری در بازارهای ایرانی در دسترس هستند و میزان  استقبال و نحوه تعامل با مجموعه ما در آن مشخص است.

کدخبر: 952381 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟