فیلم تیگو 8 مدیران خودرو با آپشن بی نظیر در جهان برای روزهای بارانی!

فیلمی در فضای مجازی منتشر شده که نشان می دهد از سقف خودروی تیگو 8 مدیران خودرو با اولین باران پاییزی، آب چکه می کند.

به گزارش اقتصاد 100، خریدار این خودرو با وجود چندین بار مراجعه به نمایندگی مدیران خودرو با پاسخ های سربالا روبرو شده و هنوز اقدامی برای رفع این مشکل انجام نشده است.

طبق گفته این شهروند اهوازی نمایندگی مدیران خودرو در این شهر با بیان اینکه ما متخصص سانروف نداریم از انجام خدمات گارانتی و پس از فروش سرباز زده و مسئولیتی برای خود قائل نیستند.

به گزارش رکنا، آنچه مشخص است اینکه اگر این اتفاق در هر نقطه ای از دنیا رخ داده بود یا مدیران خودروساز به طور رسمی از مشتری و مردم عذرخواهی می کردند و یا سهام آن خودروساز به شدت افت می کرد و یا حداقل با اعلام یک فراخوان عمومی از سوی خودروساز، خریداران را از این مشکل آگاه کرده و به آنها قول پیگیری می داد.

اما از آنجا که این اتفاق در ایران رخ داده است و باتوجه به سابقه بد خودروسازان در رابطه با مشتری مداری، این اتفاق چند روزی از سوی مردم باعث مضحکه مدیران خودرو شده و سپس به دست فراموشی سپرده می شود و هیچ کس هم خود را پاسخگوی مشتری نمی داند. از خودروساز گرفته تا وزارت صمت، سازمان حمایت، شورای رقابت، نهادهای نظارتی و هر سازمان و نهاد ذیربط دیگری که مثل همیشه توپ را در زمین دیگری می اندازند...

کدخبر: 950008 ویرایش خبر
لینک کپی شد
سمیه باغی دبیر: اصغر آزاددل
آیا این خبر مفید بود؟