جدول قیمت انواع پورشه کارکرده برای واردات / قیمت پورشه در ارمنستان، گرجستان و امارات چند؟

به گزارش رکنا به نقل از جماران، پورشه، یک برند محبوب و پرکاری است که در گروه دیگر غول‌های خودروسازی آلمانی فعالیت می‌کند. پورشه پنجمین اتومبیل‌ساز آلمان از نظر دارایی و درآمد سالانه است و با توجه به اینکه اتومبیل‌های شرکت پورشه معمولاً در شمار پایین تولید می‌گردند؛ اما محصولات آن، همواره در کلاس خودروهای گران‌قیمت طبقه‌بندی می‌شوند.

شروع افسانه ای پورشه با 911

ورود شرکت پورشه، به عرصه خودروهای اسپورت، در سال ۱۹۵۲ با مدل پورشه ۳۵۶/۱ آغاز شد، در سال ۱۹۶۳ نیز اولین مدل از سری افسانه ای پورشه ۹۱۱ که در مسابقات اتومبیلرانی موفقیت‌های غیرمنتظره‌ای را به‌دست آورد، ارائه شد.

بی ام دبلیو برنده رقابت با پورشه!

البته برای افرادی که پورشه را تمام دنیای خود می دانند , شاید کمی تلخ باشد اما طرفداران بی ام دبلیو بسیار خوشحال می شوند اگر بدانند که بین درگ بی ام دبلیو با پورش همیشه بی ام دبلیو برنده مسابقات بوده است!

با توجه به اینکه بنابر مصوبه واردات خودروهای کارکرده به ایران، عمر خودروهای کارکرده وارداتی نباید عمری بیشتر از 5 سال داشته باشد، لذا در جدول قیمت پورشه کارکرده برای واردات، این موضوع لحاظ شده و مدل های 2018 به بالا آورده شده است.

این وام گرفتنی است؛ ۷۵ میلیون تومان، بدون ضامن، فوری

نکته جالب توجه در قیمت انواع پورشه کارکرده این است که به طور مثال می توان یکدستگاه پورشه ماکان 2018 را با قیمت حدود 55 هزار دلار یعنی چیزی معادل 2 میلیارد و 800 میلیون تومان خریداری کرده که فعلا با احتساب هزینه های جانبی واردات، نباید قیمت تمام شده ای بیش از 7 تا 7.5 میلیارد تومان داشته باشد؛ حال آنکه میانگین قیمت پورشه ماکان 2017 در حال حاضر در ایران حدود 12 میلیارد تومان است.

قیمت پورشه

کدخبر: 944465 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟