سلاح ورزی: تشخیص و تصمیم مراجع قانونی را خواهیم پذیرفت + فیلم
حجم ویدیو: 12.38M | مدت زمان ویدیو: 00:02:08

به گزارش رکنا، حسین سلاح ورزی ، رئیس اتاق بازرگانی ایران درباره صورتجلسه جنجالی و بحث برانگیز شورایعالی نظارت مبنی بر ابطال انتخابات در جمع فعالان اقتصادی گفت: آنچه امروز بر اتاق ایران می‌ گذرد، برخلاف روایت هایی که در رسانه ها مطرح است، یک اختلاف‌ نظر حقوقی بین اتاق و بخشی از دولت است و موضوع پیچیده ای نیست.

وی در ادامه گفت: متاسفانه در این شرایط برخی جریان های سیاسی و رسانه های داخلی و خارجی برای گرم کردن فضا، سواستفاده می کنند.

سلاح ورزی با بیان اینکه موضوع حاکمیتی مطرح نیست، گفت: دوستان دولتی تصور می کنند آنچه می گویند را باید به عنوان قانون بپذیریم اما ما تابع مر قانون هستیم و حتماً اگر مرجع صالحه تشخیص دهد که مر قانون چیست، آن را می پذیریم.

رئیس اتاق بازرگانی ایران با بیان اینکه به هیچ عنوان بحث تقابل مطرح نیست، تاکید کرد: رسالت ما این است که از آرای بخش خصوصی و این نهاد 140 ساله صیانت کنیم. اصلا بحث تقابل با نظام و دولت و حتی کسانی که حرف زور می زنند، مطرح نیست. ما به این کشور و قانون اساسی و پرچم عشق داریم و به آن وفادار هستیم.

وی در آخر گفت: هر تصمیم و تشخیص مراجع قانونی را خواهیم پذیرفت و هر تصمیمی هم باشد همچنان با تمام توان در مسیر کمک به این آب و خاک کار خواهیم کرد.

کدخبر: 943420 ویرایش خبر
لینک کپی شد
زهره طلوعی
آیا این خبر مفید بود؟