تعزیرات، تحول و مردم‌ داری

به گزارش رکنا به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی ، متن پیام احمد اصانلو معاون وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی به مناسبت فرا رسیدن سالروز تاسیس این سازمان به شرح زیر است:

وَأَوْفُوا الْکَیْلَ إِذَا کِلْتُمْ وَزِنُوا بِالْقِسْطَاسِ الْمُسْتَقِیمِ ذَلِکَ خَیْرٌ وَأَحْسَنُ تَأْوِیلًا

و هر چه را به پیمانه (یا وزن) می‌سنجید تمام بپیمایید (و کم و گران نفروشید) و (همه‌چیز را) با ترازوی درست و عادلانه بسنجید، که این کاری بهتر و عاقبتش نیکوتر است. (آیه 35 سوره مبارکه اسراء)

شناخت موقعیت، اقدام به هنگام توأم با دقت، سرعت و رعایت اسناد بالادستی و قوانین و مقررات از راهبردهای اصلی سازمان تعزیرات حکومتی است.

سازمانی که امروز برای سرعت بخشیدن به فرآیند رسیدگی به پرونده‌های صنفی، بهداشتی و قاچاق کالا و ارز پاسخگوی مطالبات مردم در زمینه تخلفات اقتصادی است و با تمسک بر بنیان های حقوقی و پیرا حقوقی نقش بی‌بدیلی در بدنه دولت ایفا می کند.

حال در آستانه 30 سالگی تأسیس سازمان تعزیرات حکومتی با نگاه «تعزیرات، تحول و مردم‌داری» و رویکردی قاطعانه، عادلانه و دلسوزانه به دنبال آن هستیم که تعزیرات برای مردم امیدآفرین و برای متخلفان یک اهرم قوی و عامل اصلاح و تأدیب باشد.

اینجانب ضمن قدردانی از تلاش‌های ارزشمند همکاران محترم سراسر کشور که با همراهی، همدلی و همفکری برای پیشبرد اهداف سازمان در دفاع از حقوق تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان در حریم عدالت اجتماعی و سلامت اقتصادی همواره کوشا هستید، فرا رسیدن سالروز تأسیس سازمان تعزیرات حکومتی را تبریک عرض نموده و امیدوارم با اجرای دقیق برنامه‌های تحولی سازمان در مسیر خدمتگزاری موفق و مؤید باشید.

کدخبر: 941605 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟