همزمان با هفته دولت؛ 28 پروژه عمرانی در بخش آب و فاضلاب اردبیل به بهره‌برداری می‌ رسد

به گزارش رکنا، علیرضا نعمت سلطانی با اشاره به افتتاح پروژه‌های هفته دولت در راستای ارتقای کمی و کیفی سطح خدمات رسانی در حوزه آب در اردبیل اظهار کرد: قرار است در هفته دولت 27 پروژه آبرسانی و 1 پروژه فاضلاب در شهرها و روستاهای اردبیل کلنگ زنی وبه بهره‌برداری برسد.

وی افزود: با بهره‌برداری از این پروژه‌ها، 15هزار و ۶24 نفر از خدمات ارایه‌شده در این زمینه منتفع خواهند شد.

 مدیرعامل آبفا اردبیل گفت: در راستای تامین کمی و کیفی آب شرب شهرهای استان، شرکت آبفا اردبیل همزمان با هفته دولت 27  پروژه عمرانی را در بخش آب با ارزش ریالی  516هزارو 340میلیارد ریال در 35 روستا و به بهره‌برداری می‌رساند.

علیرضانعمت سلطانی عنوان کرد: پروژه‌ها شامل احداث و اجرای خطوط انتقال و شبکه توزیع آب، احداث و بازسازی مخازن ذخیره آب، خرید، نصب و راه‌اندازی دستگاه حذف کدورت آب، حفر و تجهیز چاه‌ها و خطوط انتقال آب، احداث و تکمیل ایستگاه پمپاژ و اصلاح و توسعه شبکه توزیع آب در شهرها و روستاها است.

مدیرعامل آبفا استان اردبیل گفت: پروژه‌های هفته دولت این شرکت در شهرهای اردبیل،نیر،نمین،سرعین،بیله سوار،خلخال وگرمی اجرایی شده‌اند.

مهندس سلطانی با اشاره به اینکه در هفته دولت با اجرای این پروژه‌های عمرانی 4 هزارو696 خانوار از خدمات ارایه‌ شده بهره‌مند خواهند شد، تصریح کرد: این پروژه‌ها در 15 روستای خلخال،روستای کلاش بزرگ نیر،روستای بنه ،داش دیبی و 8 روستای فاز یک و دو موران گرمی، روستای سوموکلو بیله سوار،روستاهای خیارک، شندرشامی،پیراقوم و هل آباد اردبیل،روستای حور نمین و روستای ویندکلخوران ،بنمار و آتشگاه سرعین راجرا شده‌اند.

وی ادامه داد: در بخش فاضلاب 1 پروژه تصفیه خانه  در روستای بنه با اعتبار 180هزار میلیارد ریال به بهره‌برداری خواهد رسید. این پروژه‌ در شهرستان گرمی وارد مدار بهره‌برداری می‌شوند.

وی  ادامه داد: در اجرای  پروژه عمرانی در بخش فاضلاب روستای بنه شهرستان گرمی تصفیه خانه با ظرفیت 210 متر مکعب در شبانه روز اجرایی شده است.

کدخبر: 923103 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟