آغاز فروش اینترنتی بلیط پروازهای اربعین قشم ایر / زائران تخلف نرخی پروازها را گزارش دهند

زائرین اربعین حسینی می‌توانند بلیت پروازهای هواپیمایی قشم ایر به نجف اشرف را با نرخ مصوب از طریق آدرس اینترنتی به نشانی https://arbaeen.qeshm-air.com از ساعت ۸ صبح امروز خریداری کنند.

«صابر نوروزی» رییس روابط عمومی قشم ایر امروز درباره زمان و نحوه توزیع بلیت‌های اربعین توسط این هواپیمایی گفت: فروش سیستمی بلیت از ساعت ۸ صبح امروز (شنبه) شروع شده است و زمانبندی ساعتی نیز در عرضه بلیت نداریم.

وی با بیان اینکه عرضه بلیت‌های اربعین قشم ایر از امروز به صورت یکسره و دائمی است، توضیح داد: زائران اگر نتوانند به سایت دسترسی داشته باشند به دلیل حجم مراجعه است و می‌توانند مجددا در ساعتی که امکان دسترسی وجود دارد به ادرس اعلام شده مراجعه کنند.

نوروزی خبر داد: پروازهای قشم ایر از یک شهریور با بکارگیری ۲ فروند هواپیمای پهن پیکر و دو فروند هواپیمای باریک آغاز می‌شود و تا ۱۸ شهریور ادامه دارد.

قشم ایر سال گذشته ۱۷ هزار زائر اربعین را جابه‌جا کرد و امسال نیز پیش بینی کرده است بین ۱۶ تا ۱۷ هزار مسافر اربعین را با نرخ مصوب جابه‌جا کند.

زائران اربعین تخلف نرخی پروازها را به سامانه حقوق مسافر گزارش دهند

سازمان هواپیمایی در اطلاعیه‌ای از زائران خواست در صورت مشاهده تخلف نرخی پروازهای اربعین، موضوع را از طریق سامانه حقوق مسافر به نشانی www.caa.gov.ir اطلاع داده تا در اسرع وقت رسیدگی و با متخلف یا متخلفین برخورد قانونی شود.

در اطلاعیه سازمان هواپیمایی که روز جمعه ۲۷ مرداد ماه انتشار یافته، آمده است: امسال در حوزه فروش بلیط‌های اربعین حسینی با هدف فراهم کردن دسترسی آنلاین، عرضه بلیط ها در پروازهای مستقیم بین ایران و عراق صرفا از طریق آدرس سایت رسمی هر یک شرکتهای هواپیمایی ایرانی و خارجی و دفاتر فروش آنلاین منتخب که اسامی آنها در سایت سازمان هواپیمایی کشوری قرار داده شده و به روزرسانی می‌شود، انجام خواهد شد.

در این اطلاعیه تصریح شده است: هیچکدام از شرکتهای هواپیمایی مجاز به فروش بلیط به غیر از دو روش فوق نیستند، به زائران تاکید می شود بمنظور اجتناب از بروز تخلفاتی نظیر فروش بالاتر از نرخ تعیین شده و صدور بلیط های جعلی توسط عده‌ای از دلالان و سوداگران، با برنامه ریزی دقیق زمان سفر خود و ترجیحا تهیه بلیط بصورت رفت وبرگشت صرفا اقدام به تهیه بلیط خود از دو روش مجاز فوق کنند.

سازمان هواپیمایی افزود: مسافران در صورت مشاهده تخلف نرخی و استفاده از کانالهای فروش غیرمجاز موضوع را از طریق سامانه حقوق مسافر سازمان هواپیمایی کشوری به نشانی www.caa.gov.ir اطلاع داده تا در اسرع وقت رسیدگی شود و با متخلف یا متخلفین برخورد قانونی صورت گیرد.

منبع: ایرنا

کدخبر: 920618 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟