بهترین روش های ترید ارز دیجیتال در سال 1402

 

خرید و فروش در بازار ارزهای دیجیتال نیازمند آشنایی با این بازار و الگوهای ترید ارز دیجیتال است. افرادی که قصد ترید کردن در بازار ارزهای دیجیتال را دارند بایستی با مفاهیم و روش های ترید ارز دیجیتال آشنایی داشته باشند و از همه مهم‌تر شیوه‌های نوین ترید کردن را نیز بشناسند. روش‌های بسیار زیادی تا به امروز برای کسب درآمد دلاری و سود زیاد در بازار ارزهای دیجیتال به وجود آمده است که با گذشت زمان کارایی و کاربرد اولیه‌شان را از دست داده‌اند. از این رو ما در این محتوا قصد داریم شما را با بهترین روش های ترید ارز دیجیتال در سال 1402 آشنا کنیم تا به کمک شیوه‌های نوین در این بازار درآمد دلاری کسب کنید.

آموزش ترید ارز دیجیتال

اولین گامی که هر تریدر موفق در بازار ارزهای دیجیتال پشت سر گذاشته است، گذراندن دوره آموزش ترید است. کسانی که چنین دوره‌هایی را پشت سر می‌گذارند موفق‌تر از سایر افراد در بازار ارزهای دیجیتال ظاهر می‌شوند و زودتر به درآمد مورد نظرشان دست پیدا می‌کنند. آشنایی با نحوه ترید کردن و داشتن استراتژی برای خرید و فروش دارایی‌های متنوع در بازار رمزارزها از واجبات شروع و فعالیت در بازارهای مالی به خصوص بازار رمزارزها است. روش‌های متعددی وجود دارد که تریدرهای موفق با به کارگیری آن‌ها سود کلانی از بازارهای مالی به دست می‌آورند. بهترین روش های ترید ارز دیجیتال در سال 1402 عبارت است از:

  1. اسمارت مانی
  2. دیتای لول 2
  3. RTM
  4. البروکس

اسمارت مانی

انواع روش های ترید

یکی از بهترین روش‌های تریدی که امروزه بیشتر تریدرها از آن استفاده می‌کنند، اسمارت مانی است. این روش با تمرکز بر بانک‌‎ها و سرمایه داران بزرگ به تریدرها زمان خرید و فروش ارزهای دیجیتال را نشان می‌دهد. اسمارت مانی از بهترین روش های ترید در سال 1402 است؛ چرا که احتمال ضرر کردن تقریباً نزدیک به صفر است و سرمایه تریدرها تهدید نمی‌شود. پول هوشمند یا اسمارت مانی(Smart Money) در واقع سرمایه‌ای است که توسط بانک‌ها و سرمایه‌داران بزرگ وارد بازار ارزهای دیجیتال می‌شود. به عنوان مثال شما قصد خرید ارز دیجیتالی را دارید و با توجه به تحلیلاتی که انجام می‌دهید، متوجه می‌شوید که شرکت‌های بزرگ نیز قصد خرید همان دارایی دیجیتال را دارند. از این رو شما هم دست به خرید همان دارایی دیجیتال به اندازه دلخواهتان می‌زنید و از این طریق سود زیادی کسب می‌کنید. شما می‌توانید با استفاده از دوره آموزشی اسمارت مانی محمد فاموریان به راحتی بر مفاهیم این روش ترید آگاهی پیدا کنید و در مدت زمان کوتاهی سرمایه زیادی بدست آورید.

دیتای لول 2

دیتای لول 2(Level 2 Data) یکی دیگر از بهترین روش های ترید ارز دیجیتال در سال 1402 است که در بازارهای مالی به خصوص ارز دیجیتال کاربرد زیادی دارد. افراد با استفاده از دیتاهای موجود در بازار نظیر حجم معاملات، بهترین قیمت پیشنهادی و اطلاعاتی از این قبیل دست به خرید و فروش دارایی‌های دیجیتال می‌زنند. توجه داشته باشید که از دیتاهایی استفاده کنید که عمق بازار یا میزان سفارشات خرید و فروش را در قیمت‌های مختلف نمایش دهد. افرادی که قصد استفاده از چنین روشی را دارند بایستی با دیتای لول 1 آشنایی نسبی داشته باشند. در دیتای لول 2، قیمت‌‎های پیشنهادی سطح بالاتری نسبت به دیتای لول 1 دارند و بنابر همین دلیل بیشتر تریدرها دیتای لول 2 را کارآمدتر از دیتای لول 1 می‌دانند.

پرایس اکشن RTM

پرایس اکشن دارای الگوها و روش‌های متعددی است که RTM یکی از انواع روش های پرایس اکشن به شمار می‌رود. این روش جز بهترین روش های ترید ارز دیجیتال در سال 1402 است؛ چرا که نیازی به شناختن نام و نوع الگوهای کندلی نیست. تریدرها با ترکیب کندل‌ها و مشخص کردن اندازه کندل‌ها(ارتفاع کندل‌ها)، بازار ارزهای دیجیتال را تحلیل می‌کنند. به عنوان مثال زمانی که کندل قرمز رنگ بزرگتر از کندل سبز رنگ باشد، می‌توان گفت که بازار در اختیار فروشندگان است و کندل اول بر دوم تسلط دارند. همچنین تریدرها با ترکیب کندل‌ها می‌توانند تشخیص دهند که بازار دست فروشندگان است یا خریداران. استفاده از این روش کار چندان مشکلی نیست و با مشاهده ویدیوهای آموزشی و یا خواندن مقالات مرتبط به راحتی می‌توانید مفاهیم آن را درک کنید.

پرایس اکشن البروکس

آموزش ارز دیجیتال

البروکس یکی دیگر از بهترین روش های ترید ارز دیجیتال در سال 1402 و همچنین از بهترین روش‌های پرایس اکشن نیز می‌باشد. این روش توسط شخصی به نام ال بروکس ساخته شده است که در بازارهای مالی بیش از 30 سال تجربه دارد. تریدرهایی که از این استراتژی معاملاتی استفاده می‌کنند، بدون نیاز به نرم افزارهای مالیاتی می‌توانند در بازارهای مالی فعالیت کنند. همچنین محدودیت خاصی برای تایم فریم‌ها ندارد؛ چرا که استفاده از تایم فریم‌های دقیقه‌ای، هفتگی و ماهیانه در این روش معاملاتی بلامانع است. این روش معاملاتی همانند سایر روش‌های معاملاتی پیچیده و مشکل نمی‌باشد و تریدرها در زمان استفاده از آن دچار سردرگمی نمی‌شوند. این روش در کنار سایر روش‌های گفته شده از درصد موفقیت بالایی برخوردار است و تریدرهایی که از این روش و یا روش‌های فوق استفاده می‌کنند، سود قابل توجه‌ای از بازار ارزهای دیجیتال کسب می‌کنند.

جمع بندی

ترید کردن در بازارهای مالی نظیر فارکس و ارزهای دیجیتال نیازمند شناخت و اطلاعات کافی است. افرادی که در بازار ارزهای دیجیتال موفق می‌شوند به طور حتم با گذراندن آموزش ارز دیجیتال به چنین موفقیتی دست یافته‌اند. اسمارت مانی، دیتای لول 2، RTM و ال بروکس از بهترین روش های ترید ارز دیجیتال در سال 1402 به شمار می‌روند؛ چرا که بیشتر تریدرها از این روش‌های معاملاتی استفاده می‌کنند. سود بالا و ریسک پایین این روش‌های معاملاتی از مهم‌ترین مزایای روش‌های نام برده می‌باشد که توجه بسیاری از تریدرها را به سمت خود جلب کرده است. از بین روش‌های ذکر شده اسمارت مانی بیشترین سود را برای تریدرها به همراه دارد. ما در این مقاله سعی بر این داشتیم تا شما را با بهترین روش های ترید ارز دیجیتال در سال 1402 آشنا کنیم تا با بهره گیری از آن‌ها در بازارهای مالی موفق شوید.

منبع: آموزش ارز دیجیتال

کدخبر: 915197 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟