کنایه یک روزنامه به مسئولان؛ شما که برای تامین چند ساعته برق نمایشگاه الکامپ مشکل داشتید چطور سرعت اینترنت را دو برابر کردید؟

روزنامه آرمان ملی با اشاره به قطع مکرر برق در افتتاحیه نمایشگاه الکامپ، در آمار وزیر اطلاعات تشکیک و سوال مهمی را مطرح کرده است.

به گزارش آرمان ملی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه افتتاح نمایشگاه الکامپ در جمع خبرنگاران گفته چون ما سه برابر ظرفیت کشور اینترنت فراهم کرده‌ایم، هر قدر نیاز کشور باشد از پهنای باند داخلی گرفته تا خارجی ما قطعا فراهم میکنیم. عیسی زارع‌پور توضیح داده با هرگونه اختلالی مخالفیم و کوچکترین اختلالی را در شبکه ارتباطی کشور برنمی‌تابیم و شب و روز در این زمینه تلاش میکنیم. وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات همچنین گفته: سایت اسپیدتست سایتی است که هرماه سرعت اینترنت موبایل و ثابت همه کشورها را اعلام میکند و از ابتدای دولت تاکنون سرعت اینترنت موبایل تقریبا دو برابر شده است.

این روزنامه با بیان این مقدمه نوشته است: آمار و ارقامی که وزیر ارتباطات ارائه داده در حالیست که مردم کشور هم از پایین بودن سرعت اینترنت گلایه‌مندند و هم بحث فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی و پلتفرمهای پر کاربرد آنها را از نظر اقتصادی و روانی متضرر کرده است. هرچند زارع‌پور در پایان سخنانش گفته که نظر فنی ما در وزارت ارتباطات این است که برخی از پلتفرم‌ها باید رفع فیلتر شوند! اتفاق جالبی که در کنار این صحبتها و در افتتاحیه نمایشگاه الکامپ رخ داد این بود که قطع برق افتتاحیه نمایشگاه الکامپ را نیمه کاره و با پایانی باز رها کرد؛ شعار این نمایشگاه «آینده بهتر برای اقتصاد دیجیتال بود» و سوال این است ، زمانی که مسئولان از تامین برق چند ساعت برای یک نمایشگاه با مشکل مواجه میشوند چطور سرعت اینترنت موبایل را دو برابر کرده و سه برابر نیاز کشور هم اینترنت تامین کرده‌اند!

کدخبر: 904218 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟