هشدار رئیس سازمان تعزیرات حکومتی به خودروسازان + فیلم
حجم ویدیو: 31.42M | مدت زمان ویدیو: 00:02:01

به گزارش رکنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی ، احمد اصانلو در نشست ابلاغ دستورالعمل تحقق راهبرد سال در سازمان تعزیرات حکومتی، با بیان اینکه قیمت‌گذاری شورای رقابت مبنای رسیدگی به تخلفات فروش خودروهای مونتاژی است، گفت: شورای رقابت اخیراً قیمت خودروهای مونتاژی را ابلاغ کرده و بر این اساس از این پس ملاک عمل روسای شعب تعزیرات حکومتی مصوبات این شورا است.

به گفته رئیس سازمان تعزیرات حکومتی، چنانچه خودروسازی در فروش از این ضوابط تبعیت نکند و خودرو را با قیمت بالاتری به فروش برساند، با گزارش شاکی خصوصی و یا سازمان حمایت با گرانفروشی آن برخورد می‌شود.

اصانلو در خصوص نقش این سازمان در تحقق راهبرد «مهار تورم و رشد تولید»، گفت: یکی از زمینه‌هایی که تعزیرات حکومتی می‌تواند به رشد تولید کمک کند این است که برای بررسی عفو و تقسیط شرکت‌ها و مراکز عمده که تخلفشان محرز است، شرط افزایش تولید و عرضه به قیمت مصوب گذاشته شود و این‌گونه مردم بیشتر از جرائم تعزیرات حکومتی منتفع می‌شوند.

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی افزود: تعزیرات حکومتی شاید تأثیر مستقیمی در مهار تورم که تمرکز آن بر تنظیم سیاست‌های پولی و مالی است؛ نداشته باشد اما در بهبود رسیدگی‌ها و اجرای احکام پرونده‌های عدم ایفای تعهد ارزی و همچنین پرونده‌های قاچاق در تحقق شعار سال می‌تواند اثرگذار باشد.

در این نشست معاونین، مدیران کل ستادی به‌صورت حضوری و مدیران استانی به‌صورت وبینار حضور داشتند.

کدخبر: 894936 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟