کنترل و تضمین کیفیت؛ کلید دستیابی به موفقیت در تولید اینورتر جوشکاری آروا

شاید برای شما مهم باشد و بخواهید بدانید که منظور از کنترل و تضمین کیفیت چیست و چگونه و با چه فرآیندی می توان این اتفاق مهم در ساخت محصولات به وجود آرود.

آروا به عنوان تولید کننده اینورتر های جوشکاری و ابزار برقی فرآیند کنترل و تضمین کیفیت را در واحدهایی که در کارخانه مستقر نموده در حین ساخت برقرار می نماید و با انجام فرآیند ها کنترل کیفیت در سه مرحله و خطا ناپذیر کردن فرآیند ساخت در بالاترین سطح کیفیت محصولات تولیدی خود را تضمین می نماید و با ارائه گارانتی های بلند مدت مهر تاییدی بر این موضوع می زند. در ادامه با شما به بررسی فرآیند کنترل کیفیت در کارخانه آروا می پردازیم و توضیح می دهیم که کنترل کیفیت در کارخانه آروا به چه صورت انجام می شود.

واحد کنترل کیفیت QC یکی از واحد های مهم در کارخانه آروا می باشد و فرآیند کنترل کیفیت در کارخانه آروا در سه حوزه اقلام ورودی، حین فرآیند و محصول نهایی بر اساس متدهای روز جهان، متدهای استاندارد APQP و متدهای دیگر طرح ریزی و پیاده سازی شده و در نرم افزار ERP شرکت و بازرسی اقلام ورودی، بعد از رسیدگی شدن از انبار قرنطینه با AQL و تعاریف CP و تعاریف کنترلی که دارند، این اقلام را تحت کنترل قرار می دهند و نمونه برداری انجام می شود و پس از تأیید تحویل انبار اقلام ورودی می شوند و بر اساس برنامه تولید وارد چرخه تولید می شود.

در حین فرآیند بر اساس CP تعریف شده و کنترل پلن و زمانبندی های مشخص، بازرسان کنترل کیفیت نمونه برداری ها را از خط تولید انجام می دهند و اگر اقلام نامنطبقی مشاهده شود، جداسازی صورت می پذیرد که برای این کار از روش های استاندارد از قبیل: فایروال نمودن و دیگر روش ها از ورود اقلام نامنطبق جلوگیری می شود. در نهایت محصول نهایی توسط بازرس کنترل نهایی می شود و در انتها محصول تولید شده تحویل انبار می شود تا محصول با کیفیت تضمین شده به دست مشتریان برسد.

کنترل کیفیت محصولات آروا

QC فرآیندی است که در کارخانه توسط تیم چند تخصصی آروا استفاده می شود و در پروسه فرآیند کنترل کیفیت، طراحی و ساخت مجموعه ابزارالات از جمله اینورتر جوشکاری، بتن کن،  دستگاه سنگ فرز و ... مورد بررسی و تحلیل قرار می گیرد و محصولات تولیدی آروا را تضمین کیفیت می نماید. فرآیند QC در تمامی مراحل تولید به شکلی کامل و جامع توسط مهندسین آروا انجام می شود و با انجام این فرآیند به شما اطمینان می دهیم که محصول تولید شده با کیفیتی در اختیار شما قرار می گیرد.

کنترل کیفیت محصولات آروا بر مبنای الزامات مهندسی و تکوین محصول و مطابق با چک لیست انجام می شود. Qc محصول در تمامی مراحل تولید توسط متخصصین و مهندسین آروا مورد تست و ارزیابی قرار می گیرد تا در حین تولید هیچ خطایی رخ ندهد تا محصول نهایی با کیفیت بالا تولید و ساخته شود.

Qc شامل موارد اولیه ورودی به انبار نیز می باشد و همچنین آروا پا را فراتر گذاشته و حتی خط تولید قطعات را، چه در داخل و چه خارج بر اساس الزامات استاندارد کنترل می نماید.

Qc در آروا به سه صورت آزمایشگاهی، چشمی و عملکردی انجام می شود. به گونه ای که محصول تولید شده و قطعات هم در آزمایشگاه کارخانه، با کار روی عملکرد محصول و یا به صورت چشمی  مورد تست قرار می گیرد.

محصولات آروا

واحد کنترل کیفیت در کارخانه آروا همواره الزامات ساخت بر اساس متد های روز دنیا و بازرسی های حین تولید را در زمان ساخت اینوتر های جوشکاری در نظر می گیرد و تیم مهندسی آروا با توجه به استانداردهای لازم و مورد نیاز قطعات اینورتر جوشکاری تمامی این موارد را در ساخت لحاظ می نماید. دلیل اینکه اینورتر های جوشکاری آروا از کیفیت بالایی برخوردار هستند و در بازار طرفدارن زیادی دارد به خاطر استفاده از بهترین متریال ها منطبق با استاندارد های روز دنیا است.

آروا به عنوان بزرگترین تولید کننده اینورتر های جوشکاری در ایران همیشه کیفیت را سرلوحه تولیدات خود قرار داده و در رنج آمپر های واقعی اقدام به تولید می کند که متناسب با نیاز و خواسته های مشتریان است. یکی از مهم ترین مواردی که می توان به آن اشاره نمود که برای مصرف کننده دارای اهمیت است نشان استاندارد ملی است که آروا با افتاخار این نشان را کسب نموده و در محیط آزمایشگاهی اینورتر جوشکاری خود را تست کرده و تمامی مراحل تست در آزمایشگاه با موفقیت پاس شده تا مصرف کننده با اطمینان خاطر از محصول نهایی تولید شده در کارهای خود استفاده نمایند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با انواع اینورتر های جوشکار آروا می توانید وارد سایت آروا به نشانی arvatools.com شوید و یا به نمایندگی های آروا در سراسر کشور مراجعه نمایید.

 

کدخبر: 894923 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟