برنامه‌ریزی‌ برای بازگشت اپراتور تلفن همراه کیش به جایگاه اصلی در سیاستگذاری های کلان ارتباطی

به گزارش رکنا، دکتر مهدی ادیبان، رئیس هیات امنای اپراتور تلفن همراه سازمان منطقه آزاد کیش (کیش تل)، عضو هیات مدیره و معاونت توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد کیش، در پیامی به مناسبت ۲۷ اردیبهشت ماه روز ملی ارتباطات و روابط عمومی که در اختیار سیتنا قرار داد، آورده است:

«ضمن تبریک روز ملی ارتباطات و روابط عمومی به خانواده بزرگ صنعت ارتباطات کشور، با نگاهی به حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات در منطقه آزاد کیش، باید تاکید کنم که اگرچه اپراتور همراه کیش افتخاری برای کیشوندان بوده است، ولی این اپراتور در سال‌های گذشته به دلیل کوتاهی و سهل انگاری برخی از مدیران و کم توجهی به این سرمایه ارزشمند در منطقه آزاد کیش، از جایگاه شایسته خود بازمانده است.

امروز تله کیش دیگر حرف چندانی برای گفتن ندارد و دیگر نقش پیشران ایفا نمی‌کند؛ چراکه به سطح یک خدمت دهنده عادی نزول یافته است.

البته برنامه‌ریزی‌هایی با هدف نائل شدن این اپراتور به جایگاه و موقعیت شایسته‌اش صورت گرفته است تا همانطور که کیش به عنوان پیشران توسعه صنعت ارتباطات و شهر هوشمند دیده شده است، رکن اصلی اجرای این سیاست‌های ارتباطی نیز اپراتور تلفن همراه کیش باشد.

امیدواریم با همت هیات مدیره سازمان منطقه آزاد کیش و مدیران این سازمان، مجددا این اپراتور به جایگاه اصلی‌اش در سیاستگذاری‌های کلان ارتباطی بازگردد.

در همین حال، تقویت فنی و تنوع بخشی به سبد خدمات و محصولات این اپراتور، می‌تواند کیش تل را به جایگاه شایسته خود بازگرداند و امیدواریم در سال‌های آینده، روز ارتباطات برای کیش و این اپراتور، معنای ویژه و متفاوتی داشته باشد.

در پایان تاکید دارم که در آینده خبرهای خوبی برای کیشوندان محترم داریم و به تمامی این مردم نجیب و فعالان محترم مناطق آزاد پیشنهاد می‌کنیم که قدر سیم‌کارت 0934 را بیشتر بدانند و آن را به عنوان سیم‌کارت اصلی خود قرار دهند».

کدخبر: 894325 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟