تعزیرات در رسیدگی‌ها مراقب آبروی مردم باشد

به گزارش رکنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی ، امین حسین رحیمی در همایش سراسری مدیران سازمان تعزیرات حکومتی، تلاش‌های مدیران و کارکنان این سازمان را مخلصانه برشمرد و گفت: هدف اصلی ما این است که مردم آسایش داشته باشند و کالا را با قیمت مصوب تهیه کنند.

وزیر دادگستری برخورد قاطع با سودجویان و متخلفان را خواستار شد و افزود: در رسیدگی‌ها مراقب آبروی مردم باشید اما اگر با فرد سودجو و متخلفی روبرو شدید حتماً باید پارچه نصب شود و این حق مردم است که متخلفان را شناسایی کنند و از عملکرد سازمان اطلاع داشته باشند.

وزیر دادگستری همچنین خواستار صدور احکام درست، به موقع و قاطع تعزیرات حکومتی برای احقاق حق مردم شد.

احمد اصانلو در این همایش، رضایتمندی خود را از اقدامات انجام شده برای تقویت جایگاه سازمان تعزیرات حکومتی اعلام کرد و گفت: انتظار حاکمیت و مردم از سازمان تعزیرات حضور فعال و عملیاتی در بازار است که منجر به تنظیم بازار شود.

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی افزود: با توجه به وضعیت بازار و ضرورت همراهی تعزیرات حکومتی، سیاست کلان در این برهه زمانی این است که سازمان از اختیار قانونی خود برای گشت‌های مشترک استفاده کند و توقع ما از مدیران کل استانی این است که تابع سیاست‌ها باشند و با حداکثر توان خود طرح نوروز و ماه مبارک رمضان را اجرایی کنند.

اصانلو ضرورت وجود تعزیرات را رسیدگی بر اساس اصل سرعت عنوان کرد و از مدیران استانی خواست نظارت بر نحوه فعالیت ادارات و روسای شعب را بیشتر کنند و با متخلفان بر اساس قانون و بدون اغماض برخورد کنند.

کدخبر: 875738 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟