بخشودگی 100 درصدی جرائم بیمه شخص ثالث تا 19 اسفند

به گزارش رکنا، احسان خاندوزی در ارتباط تلفنی با بخش خبری 21 سیما افزود: در برخی از سنوات در مدت‌های مشخصی برای بخشی از هموطنانمان که نتوانستند بیمه شخص ثالث خود را تهیه کنند و طبق ماده 24 قانون بیمه شخص ثالث باید برای تمام طول دوره‌ای که خودرو آن‌ها فاقد بیمه نامه بوده است جریمه بپردازند، برای کمک به حال مردم عزیز در شرایط اقتصادی که قرار داریم و برای ترویج فرهنگ در حوزه بیمه گری، معافیت‌ها و بخشودگی‌هایی اعمال می‌شود.

وی با اشاره به اینکه یکبار دیگر هم در ماه‌های گذشته در طول سال جاری این بخشودگی اعمال شده بود، ادامه داد: در نوبت قبل حدود یک میلیون صاحب وسیله نقلیه از این بخشودگی استفاده کردند و کمک خوبی به حال صاحبان وسایل نقلیه شد و امیدواریم از این مهلت 35 روزه هم حداکثر استفاده صورت گیرد.

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: بیش از یک میلیون صاحب وسیله نقلیه در آبان که به مناسبت روز ملی بیمه این بخشودگی را اعمال کردیم، استفاده کردند.

آقای خاندوزی با بیان اینکه امسال مدت زمان استفاده از این بخشودگی برای مردم تقریباً 30 روز بیشتر از سال‌های گذشته است، افزود: این مهلت حدود 60 روز بود که امسال به 90 روز خواهد رسید.

وی اضافه کرد: برای صاحبان وسیله نقلیه حوزه کشاورزی که حدود 90 روز را استفاده کرده بودند با اضافه شدن مدت 15 بهمن تا 19 اسفند نزدیک به 120 روز بخشودگی را استفاده خواهند کرد.

کدخبر: 866859 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟