اولین محموله خودروهای وارداتی شب گذشته به بندر لنگه رسید + تصاویر / فیلم
حجم ویدیو: 5.41M | مدت زمان ویدیو: 00:00:22

به گزارش رکنا، میلاد رضائی سرپرست انبارهای گمرکی بندر لنگه از ورود اولین محموله خودروهای وارداتی به محوطه گمرکی بندر لنگه خبر داد.

به گزارش تسنیم، وی با اشاره به این که روز شنبه مورخ 3 دی ماه 1401 خودروهای سواری وارداتی وارد بندر لنگه شده گفت: با طی مراحل گمرکی، ترانزیت این خودروها به گمرک تهران آغاز خواهد شد.

محموله خودرو شب گذشته از کشتی تخلیه شد

خودروهای وارداتی

تصاویر واردات اولین محموله خودرو در بندرلنگه

سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: اولین کشتی حامل خودروهای وارداتی امروز به بندر لنگه رسید و بار این کشتی تخلیه می‌ شود.

به گزارش فارس، امید قالیباف درباره آخرین وضعیت واردات خودرو ، اظهار داشت: نخستین کشتی حامل خودروهای وارداتی بار خود را در بندر لنگه تخلیه می‌کند.

سخنگوی وزارت صمت اظهار داشت: کشتی در نوبت تخلیه قرار دارد و براساس اعلام نظر گمرک بندرلنگه به دلیل شرایط نامساعد جوی تخلیه خودروها از کشتی با تاخیر همراه شده که تا ساعت 23 شنبه شب کار تخلیه انجام می‌ شود.

وی افزود: خودروهای دیگر از مبدا کره جنوبی، ژاپن و چین به مقصد کشورمان بارگیری شده است.

قالیباف بیان داشت: همزمان با ورود نخستین محموله خودرو به کشور، کار پذیرش خودروهای وارداتی در بورس از هفته گذشته آغاز شده و این هفته نهایی می‌شود و بنابراین از نظر بستر فروش نیز آمادگی لازم ایجاد شده است.

گمرک: ورود خودروهای خارجی هنوز به گمرک اظهار نشده است

به گزارش ایسنا، درپی مطرح شدن ورود خودروهای خارجی به کشور، گمرک اعلام کرد: هنوز چیزی مبنی بر ورود نخستین محموله خودروهای خارجی به داخل کشور به گمرکات کل کشور اظهار نشده است.

سید مرتضی امامی - سخنگوی گمرک - در مورد اخباری مبنی بر اینکه نخستین گروه خودروهای خارجی وارد کشور شده‌اند، توضیح داد: طبق پیگیری که از سه گمرک جنوبی کشور به عمل آمده، مشخص شد که تا کنون چیزی به گمرک اظهار نشده است.

وی با تاکید بر اینکه اسناد و اظهارات باید به گمرک ارائه شود، گفت: ممکن است به زودی اسناد به گمرک ارائه شوند اما فعلا به گمرکات جنوبی چیزی اظهار نشده است.

کدخبر: 855670 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟