برگزاری هفتمین حراج حضوری اموال تملیکی / ۱۰۱ میلیارد تومان از کالاهای اموال تملیکی در هفتمین مزایده به فروش رفت

به گزارش رکنا، این حراج ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۱  به شماره ۴۱۰۱۰۷ برگزار می‌شود. در این حراج که ۲۱ استان در آن مشارکت دارند ۱۴۲ گروه کالا شامل اقلام برقی، اجزا و قطعات یدکی موتورسیکلت و خودرو، لوازم صنعتی و الکتریکی، آشپزخانه و سایر کالاها به ارزش بیش از ۲۶۰ میلیارد ریال عرضه شده و در معرض فروش و حراج حضوری متقاضیان قرار گرفته است.

پس از توقف ۲ساله حراج حضوری اموال منقول سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی به‌واسطه همه‌گیری ویروس کرونا در ۶ مرحله که در سال ۱۴۰۱ برگزار شد در ۶۰۰ گروه کالایی بیش از ۱۲۰۰ میلیارد ریال کالا به فروش رسیده است.

۱۰۱ میلیارد تومان از کالاهای اموال تملیکی در هفتمین مزایده به فروش رفت

هفتمین مزایده الکترونیکی اموال تملیکی به شماره ۲۶۱ برگزار شد. این مزایده الکترونیک در ۱۵۰۶ دسته کالایی مطرح شده برای ۳۰ استان کشور بود که ۵۸۹ گروه کالا دارای پیشنهاد بود.

از کالاهای عرضه شده که شامل لوازم صنعتی، خودرو، پوشاک و سایر کالاها و ملزومات مصرفی بود و به ارزش تقریبی بیش از ۱۱۰۰ میلیارد تومان بود بالغ بر ۱۰۱ میلیارد تومان کالا با رشد قیمتی بیش از ۲۵.۴ درصد افزایش به فروش رسید.

در این مزایده الکترونیک، استان‌های خوزستان، قم و آذربایجان غربی بیشترین فروش را داشته و سمنان، ایلام و کرمانشاه استان‌های دارای کمترین فروش در هفتمین مزایده الکترونیکی اموال تملیکی در سال ۱۴۰۱ بودند.

مزایده‌های الکترونیکی سازمان اموال تملیکی در بستر سامانه تدارکات الکترونیک دولت (ستاد) و صرفاً برای دارندگان گواهی امضای الکترونیکی (توکن) برگزار می‌شود که کالاهای مورد مزایده به بالاترین پیشنهاد ارائه شده از سوی متقاضیان واگذار می‌شوند.

منبع: ایرنا

کدخبر: 842747 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟