دیدار رئیس سازمان ملی استاندارد با معاون رئیس قوه قضائیه و رئیس مرکز توسعه حل اختلاف

به گزارش رکنا، دکتر مهدی اسلام پناه، معاون رییس جمهور و رییس سازمان ملی استاندارد با اشاره به دغدغه این سازمان در تامین سلامتی و امنیت خاطر مردم و مصرف کنندگان گفت: در این مسیر نباید از مقوله فرهنگ غافل بود.

معاون رییس جمهور در این دیدار اظهار داشت:تعاملات میان دستگاهی در جهت اهتمام به حقوق عامه یاری گر سازمان ملی استاندارد ایران است .

دکتر اسلام‌پناه، در این نشست به مسوولیت‌ها و اختیارات سازمان ملی استاندارد ایران اشاره کرد و گفت: تلاش کردیم در دولت مردمی و انقلابی، به موضوعات مهم و اولویت‌دار جامعه تمرکز کنیم و این مهم با تاکید ریاست محترم جمهور آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی به عنوان اهتمام بر ایمنی و کیفیت خدمات و کالاها و رعایت حق‌الناس با قوت در حال پیگیری است.

رییس سازمان ملی استاندارد ایران در ادامه با اشاره به ظرفیت‌های موجود در آن مرکز،  ابراز امیدواری کرد:  این دیدار آغازگر همکاری‌های بیشتری شود.

در ادامه رییس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه به استاندارد سازی در حوزه کالا و خدمات فرهنگی اشاره کرد و گفت: در زمانه ای که برای تمامی محصولات اقتصادی ، صنعتی ، کشاورزی ، نظامی ، معیار و استاندارد قابل قبول وجود دارد، لازم است برای مقوله فرهنگ که فکر و اندیشه یک ملت را شکل می دهد استاندارد خاصی تدوین شود.

رییس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه، نظارت بر تولیدات فرهنگی-هنری را امری ضروری دانست و گفت: از آنجایی که در سالهای اخیر به تولید کالاهای فرهنگی با الگوی ایرانی-اسلامی توجه ویژه ای شده است، باید دستگاه های موثر در این حوزه با یکدیگر تعامل داشته تا کالاهایی که تولید می شود به لحاظ کیفی ارتقاء پیدا کند.

 

کدخبر: 805728 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟