ارتباط مرکز با استان‌ها تقویت می شود/ بعد نظارتی سازمان متحول می شود

به گزارش رکنا، به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی سازمان برنامه و بوجه کشور، دکتر رحیم ممبینی همزمان با سفر رئیس‌جمهور به استان کرمانشاه در جلسه شورای معاونین سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، با تبریک اعیاد قربان و غدیر گفت: دکتر رئیسی که از یاران صدیق و با وفای رهبر معظم انقلاب با نگاه مردمی و مثبتی که دارند در سفر استانی به کرماشاه منشأ خیر و برکت برای کشور و استان خواهد بود.

جانشین رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، افزود: ارتباط مرکز با استان‌ها تقویت می‌شود و نظرات کارشناسی استان‌ها در تصمیم‌گیری‌ها و تصمیم‌سازی‌ها اعمال می‌شود لذا برای بهبود ارتباط و رفع موانع و چالش‌ها کار کارشناسی دقیق صورت‌گرفته است.

وی ادامه داد: یکی از سیاست‌های رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه‌وبودجه کشور، برنامه محور کردن بودجه سال ۱۴۰۱ است، برای تحقق این مهم ارتباط تنگاتنگ مرکز با استان‌ها تقویت می‌شود.

ممبینی ادامه داد: نظارت بر طرح‌های عمرانی با نگرشی نو تقویت می‌شود و برنامه‌ریزی‌ها و سیاست‌گذاری‌ها در راستای تقویت بعد نظارتی سازمان برنامه و بودجه است و با همین سیاست‌گذاری‌ها اتفاق مبارک برای تحقق و عملیاتی شدن پروژه‌ها انتظار می‌رود.

وی درباره چارت سازمانی استان‌ها نیز افزود: چارت تشکیلاتی استان‌ها بعد از بررسی در چندین جلسه نهایی شده که به‌زودی به استان‌ها ابلاغ می‌شود.

 

کدخبر: 804234 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟