بنزین گران تر از 3 هزار تومان نداریم/ متخلفان را معرفی کنید!

به گزارش رکنا، یکی از شهروندان تهرانی به رکنا اطلاع داد که روز پنجشنبه 16 تیر ماه 1401حدود ساعت 22/30 شب به یکی از پمپ بنزین های مرکز شهر مراجعه کرده است و پس از سوخت گیری به جای لیتری 3 هزار تومان، 5 هزار تومان پرداخته است. این شهروند مدعی شد که پرسنل این پمپ بنزین گفته است قیمت بنزین با کارت جایگاه لیتری 5 هزار تومان است.

قیمت بنزین گران نشده است/ متخلفان را معرفی کنید

در این خصوص همایون صالحی، رئیس کانون انجمن های صنفی جایگاه داران سوخت به رکنا گفت: این مساله بسیار بعید و غیرممکن است، زیرا نرم افزار موجود در جایگاه ها میزان و هزینه بنزین را به طور دقیق نشان می دهد. این نرم افزار توسط شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی طراحی شده و قابل دستکاری نیست.

وی افزود: در حال حاضر قیمت بنزین یا نرخ اول با کارت سوخت لیتری 1500 تومان و قیمت بنزین یا نرخ دوم با کارت جایگاه یا کارت آزاد لیتری 3 هزار تومان است.

رئیس کانون انجمن های صنفی جایگاه داران سوخت گفت: در صورت بروز هرگونه تخلف شهروندان موارد را از طریق سامانه شکایات شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی به شماره09627 گزارش دهند و مطمئن باشند که پس از رسیدگی به شکایات در کمیته تخلفات، متخلفان جریمه می شوند.

صالحی افزود: همچنین مردم می توانند موضوع تخلف را به مدیر جایگاه مربوطه گزارش دهند و مدیر جایگاه موظف به پاسخگویی است و حتما رسیدگی خواهد شد.

وی در آخر تاکید کرد: در جایگاه ها در هر سکو یک پرسنل موظف به خدمات دهی است. مردم شماره سکو یا شماره تلمبه و نازل که در آن تخلف صورت گرفته است را به یاد داشته باشند تا به صورت دقیق شکایت خود را ثبت کنند.

کدخبر: 801911 ویرایش خبر
لینک کپی شد
سمیه باغی دبیر گروه: اصغر آزاددل سمیه باغی
آیا این خبر مفید بود؟