بهترین مشاوران کنکور ایران معرفی شدند

به نقل از خبرنگاران حوزه آموزش ایران، رنکینگ  و رتبه بندی  بهترین مشاوران آموزشی ایران به ترتیب عبارتست از:

رتبه 1 : استاد  مهدی باباخانی مدیر و مشاور ارشد مجموعه کارنامه خرد و مدرسان علامه و از بهترین مشاوران کنکور ایران ایران و کارشناس برنامه های تلویزیونی و رادیویی ایران

رتبه:: 2 استاد همت یار نویسنده کتاب های موفقیت  از بهترین مشاوران کنکور ایران ایران

 رتبه 3: استاد  ایمان سرور پور  برترین مشاور انگیزشی و از بهترین مشاوران کنکور ایران

 رتبه4: استاد مهدی برقعی نویسنده و از بهترین مشاوران کنکور ایران ایران

 رتبه5: استاد ندا برهانی نسب نویسنده کتاب مشاوره و برنامه ریزی سمپاد و از بهترین مشاوران کنکور ایران

جهت مشاهده آخرین رنکینگ و رنکینگ دبیران و مشاوران ایران، میتوانید به وبسایت دبیران برند ایران که ویژه تحلیل اساتید و مشاوران ایران است مراجعه فرمایید

ویژگی بهترین مشاوران آموزشی و تحصیلی چیست ؟

در اینجا چند نکته برای یافتن بهترین بهترین مشاوران کنکور ایران برای شما آورده شده است.

هدف از انتخاب بهترین مشاوران کنکور ایران چیست؟

امروزه تمام افراد جامعه خود را مشاور میدانند،از اقوام و همسایگان گرفته تا انسانهای شکست خورده! که همگی میخواهند نسخه های شفابخشی را برای شما تجویز کنند

به تعداد افراد محله تان  برای مراجعه به بهترین مشاوران کنکور ایران  گزینه وجود دارد! . اما هدف مشاوره کنکور ، صرف نظر از دلیل مشاوره، این است که به شما کمک کند تا به مشکلات خود پی برده و راه حل های درستی را بیابید. به ویژه، ممکن است بخواهید مشورت کنید زیرا دیگر نمی توانید با درس های خود ارتباط برقرار کنید ، دلیل به بی نظمی ها و عقب افتادگی ها ، یا به دلیل مشکلاتی که در محل تحصیل دارید و غیره.

با این حال، اگر تصمیم به مشورت باشد، یک نکته مهم وجود دارد که باید بدانید. هیچ کدام از بهترین مشاوران کنکور ایرانی نمی توانند نتیجه یا مدت موفقیت شما را تضمین کند. این دو مورد تا حد زیادی با مشکل، انگیزه و ماهیت مشکل شما مرتبط است.

چگونه بهترین مشاوران کنکور ایران را انتخاب کنیم؟

ابتدا باید مطمئن شوید که بهترین مشاوران کنکور ایرانی که می خواهید با آن مشورت کنید، صلاحیت داشته باشد و او پیشینه نظری و عملی لازم برای کمک به شما را دارد. اگر در اولین جلسات احساس نمی کنید که به لطف کمک آن در حال پیشرفت هستید، تغییر را در نظر بگیرید. فقط به این دلیل که خوب گوش می دهد برای یک مشاور کنکور خوب کافی نیست. همچنین کار مشاوره بسیار تخصصی است و اقوام و دوستان شما ممکن است دلسوز باشند، اما یک فرد حرفه ای و  بهترین مشاوران کنکور ایران باید در شروع کار به شما کمک کنند.

قبل از انتخاب بهترین مشاوران کنکور ایران خود، به وب سایت دبیران و مشاوران برند ایران مراجعه کنید : اطلاعاتی در مورد همه اعضا پیدا خواهید کرد. آنها با توجه به سن، نوع مدارک و تجربیات موفق قبلی مسائلی که با آن سروکار دارند، فهرست شده اند. این به شما کمک می کند بهترین مشاوران کنکور ایرانی را انتخاب کنید که برای شما مناسب تر به نظر می رسند.

قبل از برنامه ریزی اولین جلسه خود، با معلمان و مشاوران منتخب صحبت کنید، مشکل خود را به طور خلاصه برای آنها توضیح دهید و سعی کنید روش کار آنها را بشناسید. سپس بهترین مشاوران کنکور ایرانی را انتخاب کنید که با او بیشتر احساس راحتی می کنید. اگر با وجود تمام این اقدامات احتیاطی در طول جلسات خود احساس ناراحتی کردید، آن را نشان دهید.

سوالاتی که باید در اولین تماس با بهترین مشاوران کنکور ایران خود بپرسید

هزینه هر جلسه چقدر است؟

مدت زمان هر جلسه چقدر است؟

هر چند وقت یکبار باید مشورت کنم؟

آیا جلسات محرمانه است؟

آیا برنامه ریزی شخصی خواهم داشت؟

این که بهترین مشاوران کنکور ایران شما مرد باشد یا زن، واضح است که تأثیری بر موفقیت شما ندارد. مهم این است که یک پیوند اعتماد خوب داشته باشید. با این حال، ممکن است با یک مشاور کنکور خوب همجنس احساس راحتی بیشتری داشته باشید. در این صورت به خودت گوش کن.

شخصیت و تجربه بهترین مشاوران کنکور ایران چگونه  باید باشد؟   

فقط شما می دانید که کدام یک از بهترین مشاوران کنکور ایران برای شما مناسب است، اما مهم است که رویکردی را انتخاب کنید که علاقه شما را جلب کند. همچنین اتفاق می افتد که برخی از رویکردها برای یک مشکل مناسب تر از سایرین هستند. باید به خاطر داشت که مهمترین چیز این است که با بهترین مشاوران کنکور ایران خود راحت باشید، احساس گرما، همدلی و استقبال از او داشته باشید. اینها معیارهایی هستند که به شما این امکان را می‌دهند که باز شوید و بهترین شانس موفقیت را تضمین کنید.

رویکرد شناختی / رفتاری

این رویکرد مشکلات روانی شما را مربوط به افکار یا رفتارهای نامناسبی می داند که در محیط روزانه خود آموخته اید. بهترین راه برای خلاص شدن از شر آنها، یادگیری نگرش های جدید و سازنده تر است. اگر فوبیا یا اختلالات اضطرابی را تجربه می کنید ، این روش ممکن است برای شما مناسب باشد. در طول این نوع مشاوره ، بهترین مشاوران کنکور ایران به شما کمک می کند تا از افکار و باورهای خود آگاه شوید و قضاوت های واقع بینانه تری را جایگزین آنها کنید.

2

رویکرد اگزیستانسیال/اومانیستی

این رویکرد مبتنی بر توانایی شما برای رهبری زندگی و رسیدن به خود است. بر روی لحظه حال تمرکز می کند، اما همچنین بر توانایی شما برای آگاهی از مشکلات فعلی خود تمرکز می کند. بهترین مشاوران کنکور ایران توانایی شما در درک مشکلاتتان را تجزیه و تحلیل می کند و شما را تشویق می کند تا شیوه زندگی یا رفتار خود را بر اساس آن تغییر دهید. این به شما کمک می کند خود را بشناسید و رفتارهای جدیدی را تجربه کنید. شما به عنوان بهترین مشاوران کنکور ایران خود در موقعیتی برابر خواهید بود

رویکرد روان پویایی / تحلیلی

این رویکرد به شدت تحت تأثیر روانکاوی است و به مفهوم ناخودآگاه متوسل می شود. بین مشکلات فعلی و درگیری های سرکوب شده و حل نشده تاریخ شخصی شما ارتباط برقرار می کند. شما باید نسبت به احساساتی که در درونتان وجود دارد بسیار حساس باشید. این رویکرد، به عنوان مثال، برای زنانی که از همسر خود احساس ضعف می کنند، مناسب است. بهترین مشاوران کنکور ایران به شما کمک می کند تا از تأثیر این درگیری های سرکوب شده بر رفتار فعلی خود آگاه شوید تا درک شما را تسهیل کند و به شما در تخلیه آنها کمک کند.

رویکرد سیستمی / تعاملی

این رویکرد در نظر می گیرد که مشکلات شخصی شما ناشی از نوع تعاملی است که بین شما و اطرافیانتان (خانواده، دوستان، همکاران و غیره) وجود دارد. هدف این روان درمانی تغییر روابط مشکل ساز شماست اغلب اتفاق می افتد که بهترین مشاوران کنکور ایران شما با اعضای مهم اطرافیان شما  همانند پدر و مادر یا معلمان شما ملاقات می کند.

مهم نیست که چه نیازی دارید ، همیشه یک بهترین مشاوران کنکور ایران وجود خواهد داشت که می تواند به شما کمک کند تا بر آنچه در ابتدا طاقت فرسا به نظر می رسد غلبه کنید. در تلاش برای آرامش خاطر خود موفق باشید!

 

کدخبر: 761875 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟