وزیر نیرو: شرمنده مردم اصفهان هستیم / مخبر: دولت تمام تلاش خود را انجام خواهد داد + فیلم
حجم ویدیو: 16.07M | مدت زمان ویدیو: 00:02:11

به گزارش رکنا، محمد مخبر، معاون اول رئیس جمهور در گفت‌وگوی زنده با مردم اصفهان اظهار داشت: از وفاداری مردم غیور اصفهان تشکر می‌کنم که همیشه و در همه حال به همین صورت بودند؛ معضل خشکسالی در همه استان‌ها مطرح است به‌طوری که رئیس جمهور در این یک ماه مدت ۲ بار شورای عالی آب را برگزار کردند.

وی ادامه داد: رئیس جمهور به‌دنبال موضوع آب بودند و امروز هم پیگیری کردند و من هم در همین راستا به وزیر نیرو و جهادکشاورزی دستور پیگیری دادم؛ دولت به جد پیگیر است که این مسأله را به هر نحوی مدیریت کند تا این دوره سخت را پشت سر بگذاریم.

مخبر تصریح کرد: واقعا دنبال حل مشکل هستیم، در بین مردم شرق اصفهان حضور داشتم و وضعیت آن‌ها را دیدم و انصافا وضعیت سختی دارند ما هم دنبال هستیم به هر وسیله‌ای که هست مشکل را حل کنیم.

معاون اول رئیس جمهور گفت: استان‌های اصفهان، چهارمحال و بختیاری، یزد و خوزستان دچار مشکل آب هستند و ان شاالله به شکلی که مشکل این استان‌ها حل بشود موضوع را دنبال می‌کنیم و نتایج را به اطلاع مردم خواهیم رساند و وزرا هم دارند کار می‌کنند و طرح‌های مختلفی دارند و پیشنهاداتی را هم مطرح کرده‌اند که آن‌ها را فردا برسی خواهیم کرد.

 وزیر نیرو: شرمنده مردم اصفهان هستیم

علی‌اکبر محرابیان، وزیر نیرو امروز در گفت‌وگویی تلویزیونی بابیان اینکه برای مدیریت حوضه زاینده‌رود با دستور معاون اول قرار بر این شد که هرچه سریع‌تر جلسه ستاد احیای زاینده‌رود برگزار شود، اظهار داشت: امیدواریم تصمیمات مناسبی را با پیشنهاداتی که به این جلسه می‌بریم اتخاذ شود و مردم این حوضه را در مناطق مختلف مطلع و خوشحال کنیم.

وی عنوان کرد: قرار بر این شد که وزارت‌خانه‌های جهادکشاورزی و صمت در کنار وزارت نیرو به‌صورت فعال وارد شوند تا شرایط را مدیریت کنیم تا آسیبی که به برخی کشاورزان وارد شده به حدأقل برسانیم.

محرابیان در پایان یادآور شد: شرمنده کشاورزان هستیم و نمی‌توانیم مقداری که برای کشت آن‌ها لازم است را تأمین کنیم و امیدواریم با فضل و عنایت الهی در ماه‌های آینده این کمبودها را جبران کنیم./فارس

کدخبر: 741992 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟