بنزین سهمیه ای در تمام پمپ بنزین ها توزیع می شود / مردم تخلف را گزارش کنند

پمپ بنزین ها از سه شنبه هفته گذشته با اختلال مواجه شد. پس از آن خبر رسید پمپ بنزین های سراسر کشور دچار حمله سایبری شده اند. پمپ بنزین ها در سراسر کشور تا این لحظه بنزین با نرخ 3 هزار تومان ارائه می کنند. اما به گفته مسئولین مشکل پمپ بنزین ها به تدریج در حال برطرف شدن است.

به گزارش اقتصادی رکنا، درباره آخرین تغییرات مربوط به مشکل پمپ بنزین ها و فروش بنزین با کارت سوخت سهمیه ای گفتگوی رکنا با فاطمه کاهی، سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران را بخوانید:

تا ظهر امروز مشکل همه پمپ بنزین ها حل می شود

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران گفت: در حال پیگیری هستیم و تقریبا تا ظهر امروز آمار جایگاه ها و پمپ بنزین هایی که می توانند بنزین با نرخ سهمیه ای ارائه کنند، به صددرصد خواهد رسید.

شهروندان با این شماره تماس بگیرند

کاهی درخصوص شایعه خبر حذف بنزین سهمیه ای گفت: خبر حذف بنزین سهمیه ای را کاملا تکذیب می کنم. از 4 هزار جایگاهی که در سراسر کشور وجود دارد، حداقل بیش از 80 درصد جایگاه ها تا این لحظه متصل به سامانه هوشمند سوخت شده اند و می توانند بنزین سهمیه ای دریافت کنند. اگر شهروندان به جایگاهی مراجعه کردند و به جای سوخت یارانه ای ، بنزین با نرخ آزاد فروخته می شد، با سامانه 09627 تماس بگیرند و نام جایگاه را اعلام کنند تا همکاران ما بتوانند بررسی کنند.

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران در آخر گفت: برای خرید بنزین 1500 تومانی باید از سیستم کارتخوان هوشمند سوخت استفاده شود و کارت سوخت افراد وارد کارتخوان بشود. از سه شنبه هفته گذشته سامانه اختلال پیدا کرد و امکان فروش بنزین با نرخ 1500 تومانی وجود نداشت و بنزین به نرخ 3000 هزار تومان فروخته شد.

کدخبر: 735039 ویرایش خبر
لینک کپی شد
سمیه باغی سمیه باغی
آیا این خبر مفید بود؟