افزایش فقط 20 درصدی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی ! / آقای رییسی جیب هایمان را خالی کردید !

به گزارش رکنا، موسوی ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار کرد: بیستم تا سی ام هر ماه حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران پرداخت می شود و این فرآیند در فروردین ماه شروع شده است.

 وی خاطرنشان کرد: معوقه فروردین ماه در خردادماه اعمال می‌شود و از اردیبهشت ماه مستمری بگیران و بازنشستگان حقوق خود را با افزایش ۲۰ درصدی دریافت خواهند کرد.

رئیس سازمان تأمین اجتماعی بیان کرد: تأمین اجتماعی در حال حاضر ماهانه ۲۵ هزار میلیارد تومان حقوق و مزایا به بازنشستگان و مستمری بگیران پرداخت می‌کند که این رقم در سال جاری با توجه به رشد ۲۰ درصدی افزایش محسوسی خواهد یافت.

اجحاف و ظلم نکنید!

مشخص نیست معیار این افزایش حقوق چیست ؟! مقایسه کارمندان دولتی لشگری با کشوری با کارگرانی امری ناصحیح است چرا که آنها بسته های حمایتی تخفیف های ماهیانه بن های خارج از حقوق و ... دارند در دوران کاری شان امتیازات بیشتری داشته اند از خانه سازمانی تا تعاونی ها یمسکن و ...اما کارگران از حقوق پایی تا بالا همگی فقط مالیات و حق بیمه بیشتری داده اند و تامین اجتماعی و دولت انگار قانون و مسائل بازنشستگان تامین اجتماعی را نمی دانند و متاسفانه اجحاف زیادی در حق بازنشستگان تامین اجتماعی می شود در ضمن تامین اجتماعی باید بداند که از جیب کارگران قدیم صندوق دراز و طویلی دارند که حتی حقوی کارکنان تامین اجتماعی را بدون وابستگی به دولت و بودجه دولتی بالاتر از هر سازمانی پرداخت می کنند و این شایسته نیست از جیب کارگران به جیب خودشان واریز کنند یا به دولت قرض بدهند .

همسان سازی 25 درصدی سالها پیش را می خواهند به دست فراموشی بسپارند و حالا هم همسان سازی جدید دولتی ها که صورت می گیرد سازمان تامین اجتماعی سکوت کرده است در همه مزایای بازنشستگان دولتی هیچ امتیازی به بازنشستگان تامین اجتماعی تعلق نمی گیرد اما در همه بخش های منفی اش باید برابر باشند مانند عیدی و افزایش حقوق که این ظلم بزرگی است و اقای رییسی باید با آگاهی از این ظلم جلودار آن باشد و وعده های انتخاباتی اش را فراموش نکند.

 

کدخبر: 987484 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟