۳ میلیون گردشگر نوروزی وارد استان بوشهر شده‌اند/ رونق بازار هنرمندان صنایع‌دستی در تعطیلات نوروز

به گزارش رکنا، احمد محمدی زاده استاندار بوشهر با اشاره به حضور چشمگیر گردشگران در استان گفت: ۳ میلیون گردشگر از ابتدای نوروز وارد استان شده اند که نشان از اقبال خوب و مناسب مسافران نوروزی به این استان است.

استاندار بوشهر افزود: بررسی وضعیت استان در نوروز امسال نشان می دهد که یک آرامش خوبی برای ارائه خدمات به هم استانی ها و مسافران نوروزی وجود دارد. استاندار بوشهر تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۶۰۰ هزار خودرو وارد استان شده است.

او گفت: تمامی دستگاه‌ها خصوصا دستگاه‌های امدادی و خدمت‌رسان در استان، در نوروز ۱۴۰۳ برای ارائه خدمات شایسته به گردشگران و مسافران نوروزی پای کار آمده‌اند.

محمدی زاده اضافه کرد: رستوران‌ها، اقامتگاه‌ها، نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی ساماندهی و آماده‌سازی شده‌اند. برای نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی در نوروز امسال کارهای ویژه‌ای صورت گرفته و در حال حاضر وضعیت مطلوبی دارند.

استاندار بوشهر در پایان صحبت‌های خود به اهمیت صنایع‌دستی در جذب گردشگر اشاره کرد و گفت: یکی از برنامه های ما در نوروز برپایی بازارچه های صنایع دستی بود که علاوه بر رونق بازار هنرمندان در جذب گردشگر نیز تاثیرات خود را گذاشته است.

اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی

کدخبر: 983259 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟