82 ایستگاه اتوبوس منطقه 19 همزمان با استقبال از بهار نونوار می شوند

به گزارش رکنا روابط عمومی شهرداری منطقه 19، حسین اخگر پور افزود: در همین راستا و با توجه به الزامات پدافند غیر عامل و برای جلو گیری از قطعات پرتاب شونده در حین حوادث انفجاری به جای شیشه سکوریت در ایستگاه ها از ورق های فلزی پانچی و کرکره ای دربدنه اصلی و در محل نصب نقشه راهنما بوسیله ورق فلکسی استفاده شده است تا علاوه بر ارتقاء ایمنی از آسیب ها و خطرات احتمالی جلوگیری شود.

وی ادامه داد: بهسازی و مرمت صندلی ها، رنگ آمیزی ایستگاه ها، نصب نقشه های راهنمای مسیر خطوط و ساعت زمان رسیدن اتوبوس ها همچنین ،ترمیم و تعویض سقف ایستگاه‌های آسیب دیده و سهولت دسترسی معلولین به ایستگاه و بلعکس با نصب ورق فلزی در حال انجام است.

اخگر پور گفت: در طرح بهسازی ایستگاه های حمل و نقل عمومی، تعمیر و تعویض لامپ های روشنایی ایستگاه و نصب فتوسل به منظورکنترل خودکار و کاهش مصرف انرژی نیز مورد توجه قراردارد. 

این مسئول تصریح کرد: بهسازی زیرساخت‌های ایستگاه‌های اتوبوس برای استفاده آسان افراد کم‌توان موضوع بسیار مهمی است و در قالب این طرح سیما و شرایط اقلیمی ایستگاه‌های اتوبوس ارتقا پیدا می‌کند که در مجموع موجب تکریم شهروندان خواهد شد.

کدخبر: 979177 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟