چمران: برای بازار تهران یک شهردار ویژه انتخاب می کنیم

به گزارش رکنا، مهدی چمران صبح امروز پیش از آغاز دویست و نوزدهمین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در جلسه امروز به بررسی بهای خدمات بازدید از برج میلاد و همچنین مراکز فرهنگی و موضعی شهرداری تهران پرداخته خواهد شد.

وی افزود: در جلسه امروز همچنین به لایحه HSE شهرداری تهران پرداخته خواهد شد. در ادامه نیز به اساسنامه آرامستان شهر تهران خواهیم پرداخت.

رئیس شورای شهر تهران به بحث ساخت‌وساز در مراکز ساختمان‌های میراثی اشاره کرد و افزود: این موضوع نیز در دستور کار امروز جلسه شورای شهر قرار دارد.

چمران در خصوص موضوع ایمنی بازار شهر تهران تصریح کرد: این مسئله بسیار مهمی است که شورای شهر تهران نیز به آن ورودی جدی داشته و در واقع ما باید برای بازار تهران یک شهردار ویژه در نظر بگیریم که شهردار بازار زیر نظر شهردار منطقه 12 با تمام اختیارات فعالیت داشته باشد.

وی اظهار امیدواری کرد که در راستای ایمن‌سازی بازار دستگاه‌های مختلف از جمله وزارت میراث فرهنگی و گردشگری با ما همکاری داشته باشند.

رئیس شورای شهر تهران در ارتباط با واگذاری و تحویل زمین واقع در پایانه شرق به شرکت شهروند گفت: پیش از این قرار بود که شرکت شهروند 200 میلیارد تومان اعتبار به فرایند احداث پایانه شرق کمک کند که علی‌الظاهر این رقم از سوی شرکت شهروند پرداخت شده و انتظار می‌رود که سازمان پایانه‌ها هر چه سریع‌تر زمین متعلق به شرکت شهروند در موقعیت جغرافیایی پایانه شرق را به شرکت شهروند تحویل بدهد.

رئیس شورای شهر تهران در ارتباط با زمان راه‌اندازی پایانه شرق،‌ تصریح کرد: پیش از این قرار بود تا پایان سال راه‌اندازی بشود اما مجددا وعده دادند که اردیبهشت یا خردادماه این مجموعه راه‌اندازی خواهد شد.

کدخبر: 976869 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟